Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)Urielle schreef:Ik heb juist relatief veel last van het hardlopen, mijn probleemgebieden bij de fibro zijn mijn knieen en heupen en die vinden het lopen niet zo leuk blijkbaar. Maar ik moet zeggen dat ik ook drie hernia's in de onderrug heb en soms niet meer goed herken welke pijn van wat komt. Ik heb volgende week nog eens een scan van mijn rug (ivm uitvallende linkerarm) dus ik ben benieuwd.
Urielle schreef:Ik heb juist relatief veel last van het hardlopen, mijn probleemgebieden bij de fibro zijn mijn knieen en heupen en die vinden het lopen niet zo leuk blijkbaar. Maar ik moet zeggen dat ik ook drie hernia's in de onderrug heb en soms niet meer goed herken welke pijn van wat komt. Ik heb volgende week nog eens een scan van mijn rug (ivm uitvallende linkerarm) dus ik ben benieuwd.
Nanno_123 schreef:voor mij ook heel herkenbaar nu.
schijn ook slecht spieren op te bouwen terwijl ik nou niet het type, bank hanger ben.. ben altijd bezig, sporten, niets helpt maar wel altijd enorm veel spierpijn. Soms moet ik zelfs nadenken over wat ik dan gedaan heb waarvan ik spierpijn zou kunnen krijgen en ik weet het niet eens altijd.
bij mij komt er niets uit qua onderzoeken behalve dat ik hypermobiel ben en onderontwikkelde spieren heb maar hoe ik daar aan kom? joost mag het weten!
ik ga morgen nog even het hele topic doorlezen want misschien staan er nog handige tips in voor mij.
als het bij mij te erg is neem ik idd ook vaak even wat in, ik neem meestal voltaren pijnstillers in, ook voor reumatische pijn is dat en moet zeggen dat 1 bij mij nooit helpt maar met minimaal 2 tegelijk kan het soms net even een verlichting zijn waardoor je je dagelijkse dingen wat makkelijker kunt doen!
hoop dat je een oplossing kunt vinden, ook niet voor iedereen helpt het zelfde(helaas;))
Stoppen met paardrijden zit er niet in, vind ik te leuk. Maar merk wel dat het rijden een stuk minder gaat dan vroeger.