Urine test negatief, toch zwanger?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annemiekbram

Re: Urine test negatief, toch zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:22

Lees ff mee, exact dezelfde klachten. Heb alleen s avonds ook last van misselijk /overgeven
Heb inmiddels meerdere testen gedaan maar vraag me af of ze wel betrouwbaar zijn.
Obstipatie / verstoping ben ik mee bekend maar heb niet t idee dat t dat nu ook is.

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:50

chevax schreef:
Een bloedtest kán gewoon niet negatief zijn als je wél zwanger bent, ook niet in bovenstaand voorbeeld. Vanaf dag één maak je hormoon aan en dat is in minuscule hoeveelheden meteen in je bloed te vinden.

Dan heb ik het toen verkeerd begrepen geloof ik

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 07:20

@ chevax: ze hebben speciaal op zwangerschapshormoon getest, dat was namelijk het enigste wat ze wilden weten. ( zie mijn uitleg in vorige post)
Ze moesten allerlei foto's maken van mijn nek en rug en als ik zwanger was geweest mochten ze dat blijkbaar niet doen.
ik heb uren moeten wachten op de uitslag en dan zeiden ze dat ik niet zwanger was, dus dat ze zonder problemen die foto's mochten maken. Helaas was ik toen al wel zwanger.
Mijn gyné heeft nog speciaal contact opgenomen met het ziekenhuis omdat dit wel gevolgen kon hebben voor mijn vruchtje. gyné heeft me speciaal extra opgevolgd omdat ik miskraam kon krijgen of misvormingen. gelukkig is tot hiertoe alles ok.

maar bon, ik wilde gewoon aantonen dat je voorzichtig moet zijn met die testen, ik heb paar dagen erna een urinetest gedaan en die gaf negatief. dus heel betrouwbaar zijn die dingen niet. Bij de gyné via echo zagen we dat ik al vrij ver was...