Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kitty1985 schreef:Rare stapavond valt wel mee hoor.
De maandag was/is in Groningen altijd een drukke stapavond, hoe het in andere steden is weet ik niet
dan is het niet zo raar inderdaad.
SindyKaya schreef:Neon schreef:Gewoon niet de deur open maken
Als je echt bang bent je moeder toch even wakker maken?
Maar als ik opsta dan ben ik bang dat ze me horen of mijn schaduw zien.. De deur is onder mijn raam en ben dan bang dat ze mijn schaduw zien..
RoyceMack schreef:Beetje vreemd dat je snachts aangaat bellen bij een random huis in donkere kleding.. omdat je de weg niet weet tijdens het uitgaan.
Je hebt toch een mobiele telefoon bij je tijdens het uitgaan? GPS? internet? bel een taxi? Vraag het iemand in het centrum? Je gaat toch niet zomaar aanbellen bij een huis.
Zijn ze binnen geweest? Dan zou ik maar eens goed controleren of alle waardevolle spullen er nog liggen. Ikzelf zou nooit mensen binnen laten op die manier, zo kunnen ze mooi je huis scannen op spullen en vluchtwegen. En houden ze jullie vanaf nu in de gaten wanneer jullie thuis zijn of niet en grijpen ze dan hun kans.
Ja ik ben erg achterdochtig. Bij ons in de wijk is twee weken terug ook poging gedaan tot inbraak bij n huis. Ik heb de arrestatie gezien. waren jongens uit nieuwegein, nou dat ligt echt niet bij mij om de hoek. Wat moeten ze hier?!
Anyway, hoop dat je al slaapt en niet bang wordt van mijn berichtje..
Hannanas schreef:Als er nog eens zoiets gebeurd, geen 112 bellen maar 0900-9944.
112 is alleen voor noodsituaties.