Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Imala schreef:@itsmi
Dat je op die schoenen kan werken haha. Zo groot en lomp.
Ben bang dat ik over me eigen voeten zou struikelen haha.
itsmi schreef:Imala schreef:@itsmi
Dat je op die schoenen kan werken haha. Zo groot en lomp.
Ben bang dat ik over me eigen voeten zou struikelen haha.
Ze zijn juist niet groot en lomp! Deze schoen is een stuk smaller dan de meeste sportschoenen.
Zorg in ieder geval voor een schoen met een goede zool! Je moet er een hele dag op kunnen werken en voor je voeten is een goede zool dan heel fijn! Schoenen waar je voeten steun aan hebben (zoals in mijn link) helpen je dan ook de dag door. Voeten zijn stuk minder vermoeid, door de goede stevige zool, het fijne voetbed, en de schoen waar je steun en stabiliteit aan hebt..
) itsmi schreef:Bij ons lopen er ook mensen op crocs maar officieel mag het niet.
je moet ook officieel dicht schoeisel dragen. zelf draag ik Adidas of nike schoenen, lopen heerlijk en geven steun aan je voet.
voor de veiligheid en hygiëne zou ik dicht schoeisel dragen.
zeker als je met tilliften gaat werken.. ik zweet nooit in mijn schoenen trouwens! En ook tijdenshet douchen blijven mijn voeten aardig droog!
edit:
DIt zijn mijn huidige werkschoenen
https://www.google.nl/search?gs_rn=25&g ... B720%3B644
) comfort even iets opzij word geschoven voor de elegantie van de schoen, prima want zo vaak / veel loop je (gelukkig!) daar niet op. Maar je werkschoenen loop je toch wel hele dagen op.. dat moet gewoon goed zijn toch? 
boedjang schreef:Zit al jaren in de gehandicapten zorg op een vrij intensieve groep (lichamelijke en ook geestelijk gehandicapt) en ik draag gewoon waar ik die dag zin in heb, laarzen, schoenen, gypies of slippers. Wij hebben daar geen protocol voor.
ik zou ze dan gewoon omwisselen als je de deur uitgaat.
dwaallicht schreef:Ik begin ook in de zorg komende week ( als bbl' er) en zat toevallig met precies hetzelfde dilemma! Ik denk dat ik mijn dr martens ga inlopen. Die zijn waterdicht, steunen goed en minder gek dan crocs.
Edit: en wie weet als crocs handig zijn draag ik die uiteindelijk wel, maar dan dichte of zo. Wat kan het mij nou schelen of dat vreselijk is, je werkt in de zorg, niet op de New York Fashionweek!ik zou ze dan gewoon omwisselen als je de deur uitgaat.
boedjang schreef:Zit al jaren in de gehandicapten zorg op een vrij intensieve groep (lichamelijke en ook geestelijk gehandicapt) en ik draag gewoon waar ik die dag zin in heb, laarzen, schoenen, gypies of slippers. Wij hebben daar geen protocol voor.
Imala schreef:dwaallicht schreef:Ik begin ook in de zorg komende week ( als bbl' er) en zat toevallig met precies hetzelfde dilemma! Ik denk dat ik mijn dr martens ga inlopen. Die zijn waterdicht, steunen goed en minder gek dan crocs.
Edit: en wie weet als crocs handig zijn draag ik die uiteindelijk wel, maar dan dichte of zo. Wat kan het mij nou schelen of dat vreselijk is, je werkt in de zorg, niet op de New York Fashionweek!ik zou ze dan gewoon omwisselen als je de deur uitgaat.
Hoef je geen uniform aan?
Ik namenlijk wel en dan vind ik dr martens toch een beetje lomp eronder haha.
Zit ook teveel te kijken naar wat ziet er nog een beetje leuk uit.
Opzich niet verkeerd natuurlijk als je het mooie en het comfortabele kan combineren haha.
IK was ook anti crocs tot ik op de site van crocs zelf ging kijken en daar hele schattige schoentjes tegen kwam. Maar ja, snel warm en lichtelijk zweetvoetjes in plastic?? schoentjes is ook weer geen combi.
Maar ik weet nu wel dat crocs verder gaan als die lelijke lompe instappers waar de gemiddelde huismoeder de boodschappen mee doet.
dwaallicht schreef:Imala schreef:
Hoef je geen uniform aan?
Ik namenlijk wel en dan vind ik dr martens toch een beetje lomp eronder haha.
Zit ook teveel te kijken naar wat ziet er nog een beetje leuk uit.
Opzich niet verkeerd natuurlijk als je het mooie en het comfortabele kan combineren haha.
IK was ook anti crocs tot ik op de site van crocs zelf ging kijken en daar hele schattige schoentjes tegen kwam. Maar ja, snel warm en lichtelijk zweetvoetjes in plastic?? schoentjes is ook weer geen combi.
Maar ik weet nu wel dat crocs verder gaan als die lelijke lompe instappers waar de gemiddelde huismoeder de boodschappen mee doet.
Jawel, ik moet wel een uniform aan. Maar ik draag sowieso graag dr martens, ook bij mn gewone kleding. Maar ik heb ook het idee dat jij je drukker maakt dan ik over hoe je er uit ziet :p mij maakt dat wat minder uit.
Ik werkte hiervoor op een bso, veel buiten in bosgebied, ook in de winter. Daar droeg ik uggs, maar dan niet de standaard maar die met profiel in de zool en wat hoger. Ook niet mooi misschien, maar mijn collegas liepen te kleumen op hun mooie laarsjes en ik had het heerlijk warm!