Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Princesj schreef:Sinds ik een stijltang met stoom heb blijft mijn haar super stijl! Ik stijl eens in de 3 dagen, met douchen zorg ik dat mijn haar niet nat word. Met rijden heb ik het gewoon in een staart, s nachts in een knot, kwestie van uitvouwen eneen kam er doorheen en het is weer stijl.

Eileen_ schreef:Ik heb ook krullen van mezelf, en het gaat ook weer heel snel terug naar krullen als ik t stijl
Ik doe dr gwn veel haarlaak in en in een staart doen. En zorgen dat als t regent, je haar echt niet nat wordt!
klein busje haarlak meenemen is idd ook slim!
@unihorses, ik heb zo'n stijltang, maar ik zou dat echt niet op vochtig haar doen! Volgens mij beschadig je je haar er daar echt mee. Ook al doe je dat spul er op. Bij mij ging t ook eng sissen en roken toen ik dat probeerde op vochtig haarEn t ging minder snel... Dus zou t gewoon op handdoekdroog haar doen

wendyP schreef:Ik ben nu gestopt met stijlen, maar vorig jaar stijlde ik het elke dag. Ik deed altijd een hele losse vissengraadvlecht in. Met grote plukken, zo bleef het het stijlst bij mij. Of inderdaad een lage staart en die dan onder je jas stoppen. Een vriendin van mij deed altijd een sjaal helemaal om haar hoofd, zo ver wilde ik alleen niet gaan haha
en t bleef nooit steil. Niet gek, heb echt krullen haha. Volgens mij deden wij petten/mutsen op, maar zo in de zomer is dat ook niet heel ideaal. Verder zo laag mogelijke staart, alle losse plukken die eventueel zouden kunnen gaan opkrullen plat vastzetten met spelden en dan op goed geluk naar school fietsen.

. Dorith schreef:ik heb zo'n föhn kap met van die punten erin, na het douchen krult mijn haar heel erg en met die kap wordt het heel erg stijl (alleen blijft het niet lang stijl bij mij, misschien wel bij jou)

LauraM schreef:Dorith schreef:ik heb zo'n föhn kap met van die punten erin, na het douchen krult mijn haar heel erg en met die kap wordt het heel erg stijl (alleen blijft het niet lang stijl bij mij, misschien wel bij jou)
Ik hoop dat je niet een diffuser bedoeld. Die is er namelijk voor bedoeld om je haar te krullen![]()
[ Afbeelding ]
Amira_ schreef:Je zou bv deze spray kunnen proberen ( http://boots.scene7.com/is/image/Boots/ ... _sharpen=1 ) Ik heb de creme versie ervan ook, maar zodra ik dit in mn haar doe als het bijna droog is dan is het al een stuk stijler dan het normaal is. Er zit dan meer in een slag dan krul in mn haar. Heb al heel veel dingen geprobeerd maar deze werkt wel het beste.
Je kan je haar ook fohnen met een borstel, daar wordt mijn haar ook stijler van maar dat doet mn moeder altijd voor me dus ik heb geen idee hoe ze het doet
LauraM schreef:Ik hoop dat je niet een diffuser bedoeld. Die is er namelijk voor bedoeld om je haar te krullen![]()
[ Afbeelding ]
Dorith schreef:dat weet ik! dat werkt ook inderdaad als je ze er los in legt, maar als ik mijn natte haar er steeds strak door heen haal, dan weer borstel erdoor, dan weer doorheen.. wordt het stijl. Maak straks of morgen een foto!
nomarjet schreef:Amira_ schreef:Je zou bv deze spray kunnen proberen ( http://boots.scene7.com/is/image/Boots/ ... _sharpen=1 ) Ik heb de creme versie ervan ook, maar zodra ik dit in mn haar doe als het bijna droog is dan is het al een stuk stijler dan het normaal is. Er zit dan meer in een slag dan krul in mn haar. Heb al heel veel dingen geprobeerd maar deze werkt wel het beste.
Je kan je haar ook fohnen met een borstel, daar wordt mijn haar ook stijler van maar dat doet mn moeder altijd voor me dus ik heb geen idee hoe ze het doet
Doe je die spray er dan in na het stylen of gewoon standaard elke ochtend ?