En de vreselijke migraine een week van te voren

Hier zijn we wel bezig met ons voort te planten dus de pil slikken of iets dergelijks heeft weinig zin op het moment...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babel schreef:Oef, misschien toch maar geen kinderen dus Merlinde.Sjonge, er zijn maar weinig oplossingen voor dit probleem! Was je bevalling echt zo erg?
Westernfreak schreef:Hoe kun je zoiets verschrikkelijks (want zo ervaar ik het ook) zo prachtig omschrijven!![]()
Kennen jullie die reclame van een koekje met chocola (of andersom) waar het chocolaatje 'mama' zoekt? Ik heb werkelijk zitten janken bij die reclame! Leuk hoor hormonen...
Een vriend die er een beetje begrip voor heeft is inderdaad wel erg fijn. Ik zou mezelf ook niet in mijn omgeving willen hebben op zulke momenten namelijk
Babel schreef:Kon ik dat kreng maar doorslikken! Bij mij breekt het er gewoon doorheen helaas.
@NoName126. Ik las inderdaad dat het met een koperspiraaltje erger kan worden.
Een bloedbadJe omschrijft het erg leuk maar kan me voorstellen dat het een drama is!
Babel schreef:Westernfreak schreef:Hoe kun je zoiets verschrikkelijks (want zo ervaar ik het ook) zo prachtig omschrijven!![]()
Kennen jullie die reclame van een koekje met chocola (of andersom) waar het chocolaatje 'mama' zoekt? Ik heb werkelijk zitten janken bij die reclame! Leuk hoor hormonen...
Een vriend die er een beetje begrip voor heeft is inderdaad wel erg fijn. Ik zou mezelf ook niet in mijn omgeving willen hebben op zulke momenten namelijk
Ja maar die reclame is toch ook vreselijk zielig! Arm chocolaatje ; Maaammmaaa?
Babel schreef:Kon ik dat kreng maar doorslikken! Bij mij breekt het er gewoon doorheen helaas.
@NoName126. Ik las inderdaad dat het met een koperspiraaltje erger kan worden.
Een bloedbadJe omschrijft het erg leuk maar kan me voorstellen dat het een drama is!
oomens schreef:Hier is al een centraal topic over: [MW] [Centraal] vragen over menstruatie en anticonceptie deel 7
Mirranda schreef:Hihi, smakelijk gelachen om je verhaal. Leuk geschreven.
Lotgenoot ben ik inmiddels niet meer maar heb het wel altijd ook zo ervaren![]()
Ik vierde een klein feestje toen ik merkte dat ik steeds minder bloeding kreeg en mijnn hormonen steeds minder opspeelden. Ik ben nu 45 en overal vanaf![]()
Beetje vroeg, dat wel, maar dat hele gedoe kon me echt gestolen worden.
Dus wie weet begint bij jou de overgang ook wel heel vroeg