hartslag was toen ook vrij laag 47. De rest van de dag hoef ik ook niets meer te doen, ben zo slap als een vaatdoek. Ik hoop dat er niets uit de scan komt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hartslag was toen ook vrij laag 47. De rest van de dag hoef ik ook niets meer te doen, ben zo slap als een vaatdoek. Urielle schreef:Gelukkig niet zeg, drie is echt wel genoeg![]()
Ondertussen ben ik terug van de dokter, ik moet in de eerste week van september maandag mijn rug en nek laten scannen vanwege de rugklachten en de uitvallende linkerarm en donderdags naar de neuroloog ivm het uitvallen. De dokter denkt toch in eerste instantie aan epilepsie. Hij zei idd ook dat ik best een epileptische aanval kan hebben en toch nog registreren wat er om me heen gaande is. Weer een vooroordeel van me de wereld uit geholpen dus
Hij heeft ook bloed afgenomen, daarvan heb ik woensdag de uitslag. Mijn bloeddruk was nu 120/80 dus dat was gewoon netjes.
) Rebel_Jits schreef:Heel herkenbaar allemaal, alleen ben ik nooit zwanger geweest. Volgens de huisarts was het orthostatische hypotensie.
Ik merk dat ik minder last heb als ik regelmatig goed eet en drink. In warme ruimtes zo veel mogelijk zitten. En verder helpt veel afleiding ook. Tijdens mijn stages had ik ook regelmatig dat ik bijna tegen de vlakte ging. Dit was vooral als ik stond te kijken. Als ik ging zitten voordat ik duizelig werd, of als ik zelf actief bezig was, kwam het vrijwel nooit op.
Gelukkig voel ik het ook aankomen, dus kan ik op tijd er iets aan doen. Als ik er doorheen probeer te gaan, het ga negeren, dan lig ik geheid op de grond. Dan excuseer ik me liever even om een paar minuutjes plat te liggen.
Urielle schreef:Het bloedonderzoek is goed, vanmorgen onderzoek bij de neuroloog en het is geen epilepsie dus nu ben ik doorverwezen naar de cardioloog, voor begin oktober. (medische molen begint te draaien he)
Urielle schreef:Maar de neuroloog dacht aan dat de spatader(s?) die ik opgelopen heb bij de derde zwangerschap een factor zou kunnen zijn, dat het bloed te snel in mijn benen loopt en ik daardoor ijl word in mijn hoofd.
Dan zou ik dus steunkousen moeten (maar daar begin ik echt niet aan, vreselijke dingen!)
Urielle schreef:Dan zou ik dus steunkousen moeten (maar daar begin ik echt niet aan, vreselijke dingen!)
en nu ben ik begonnen aan een 24-uurs bloeddrukmeting. Ik draag nu een kastje wat gedurende 24 uur elk half uur mijn bloeddruk meet, tussen 23 en 6 uur elk uur. Tevens meet het kastje mijn hartslag om evt. hartritmestoornissen op te sporen (maar die verwacht ik niet).
)