Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) mijn mobiel thuis te laten. Et voilà, toen ik terug kwam besefte ik dat ik dat ding helemaal niet zo hard nodig had als ik dacht
. Nu kan ik hem gerust een dag links laten liggen. Voorheen nam ik nog mee naar bad..
(Zit in een groepsapp) 

Chernique schreef:En ik kan ook echt gek worden als iemand online is geweest. Of ''laatst gezien om'' en dan bijvoorbeeld echt net nog.. En dan NIET reageren op je berichtje.
Vjestagirl schreef:Nienke89 schreef:Jemig, ging net toch even kijken.... 47 gemiste berichten(Zit in een groepsapp)
En als je gaat kijken, staat er dan in een van die berichten informatie die je echt heel graag wilde hebben, waaraan je echt iets gemist zou hebben als je het niet had gekregen?
Chernique schreef:En ik kan ook echt gek worden als iemand online is geweest. Of ''laatst gezien om'' en dan bijvoorbeeld echt net nog.. En dan NIET reageren op je berichtje.
[/quote]Vjestagirl schreef:Nienke89 schreef:Jemig, ging net toch even kijken.... 47 gemiste berichten(Zit in een groepsapp)
En als je gaat kijken, staat er dan in een van die berichten informatie die je echt heel graag wilde hebben, waaraan je echt iets gemist zou hebben als je het niet had gekregen?
[/quote]
(en nu weer even 573 berichten bij lezen
)
wordt er op mn werk ook mee gepest
heb in.de pauzes altijd dat ding in mn handen
tijens werk heb ik m uiteraard netjes in mn kluisje
. Word af en toe gek van mezelf, gestresst 'WAAR IS MIJN TELEFOON?!' roepen en hem dan gewoon in m'n hand hebben