Gevoelige borsten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Gevoelige borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:08

Wanneer en hoe lang je ongesteld bent heeft niets te maken met wanneer je je pil moet nemen hoor, dat is louter dagen tellen. Ik ben ook altijd nog ongesteld dan.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:09

xx_Horsiex schreef:
Hoelang slik je de pil al? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat als jij al jaren de pil goed gebruikt, je dan ineens zwanger wordt in je stopweek. Ze zeggen niet voor niks dat het na het stoppen met de pil een tijdje kan duren voor je zwanger wordt. Bovendien kun je niet meteen zwanger worden na je stopweek, er is dan immers nog geen ovulatie geweest. Of ik heb heel slecht opgelet met biologie, of jij bent een bijzonder geval..

Ook als je al meer dan 10 jaar de pil slikt, kan je binnen no-time zwanger worden als je stopt (is mijn ervaring en die van een aantal vriendinnen)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:11

xx_Horsiex schreef:
Hoelang slik je de pil al? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat als jij al jaren de pil goed gebruikt, je dan ineens zwanger wordt in je stopweek. Ze zeggen niet voor niks dat het na het stoppen met de pil een tijdje kan duren voor je zwanger wordt. Bovendien kun je niet meteen zwanger worden na je stopweek, er is dan immers nog geen ovulatie geweest. Of ik heb heel slecht opgelet met biologie, of jij bent een bijzonder geval..

Ik zou het daar maar niet op gokken. Alle vrouwen in mijn familie zijn zo vruchtbaar dat ze na één keer seks zonder pil of zonder goed pilgebruik al zwanger zijn (bewijs: mijn zwangere zus en mijn nichtje van 3 jaar :')). Mijn moeder is zwanger geworden van mijn broer op de laatste dag van haar ongesteldheid.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 09:33

Ik heb trouwens nog even gegoogled wat een doorbraakbloeding precies is.. Er staat dat het kan gebeuren als je de pil een paar maanden door heb geslikt maar ik hou elke maand een stopweek.
Ik heb bruinig bloed, in mijn slipje, na de seks en na het plassen.
Ik heb ook veel meer slijm als wat ik normaal heb.
Ik heb altijd dezelfde pil gebruikt.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:46

Debortje_ schreef:
6 maanden geleden hebben mijn vriend en ik ons beiden helemaal laten testen op Chlamydia etc.
Helemaal clean, en dat zou nu ook nog zo moeten zijn tenzij mijn vriend is vreemdgegaan :')

Nu ben ik aan het twijfelen.. Volgens mij stop ik altijd bijv op maandag en begin ik weer op een maandag.. Dus mijn stopweek is vaak maar 6 dagen.. Dus als ik afgelopen keer een dag later begon dan duurde mijn stopweek wel 7 dagen. Als ik het me zo kan herinneren.

Schimmel kun je altijd krijgen, hoef je niet voor vreemd te gaan.
Dit kun je al krijgen door bijvoorbeeld antibiotica die je slikt.

Ik zou een testje halen, mocht hier niks uit komen zou ik langs de huisarts gaan.
Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:51

Met dergelijke klachten ALTIJD even naar de huisarts gaan. Je meldt klachten die een blaasontsteking, maar ook zwangerschap, schimmelinfectie of SOA zouden kunnen zijn. Hoe moet een forum je daar nou verstandig mee helpen?
Bel gewoon morgen je huisarts even voor een afspraak. Stel dt het een blaasontsteking is en die slaat door richting nieren, dan heb je een heel groot probleem, terwijl het zo simpel te verhelpen is.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 09:52

Ja natuurlijk, maar omdat ik ook bloed verlies heb tijdens de seks, jeuk bij vagina, en veel slijmverlies heb kan het zo zijn dat ik een SOA kan hebben.. Maar dat kunnen we uitsluiten omdat ik 6 maanden geleden nog een SOA test heb laten doen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:54

Debortje_ schreef:
Ja natuurlijk, maar omdat ik ook bloed verlies heb tijdens de seks, jeuk bij vagina, en veel slijmverlies heb kan het zo zijn dat ik een SOA kan hebben.. Maar dat kunnen we uitsluiten omdat ik 6 maanden geleden nog een SOA test heb laten doen.

Er zijn meer soa's dan chlamidia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:55

Debortje_ schreef:

Nee sorry, maar dat kun je niet :o

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 09:55

Ik heb me op alles laten testen en mijn vriend ook.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:56

Een SOA is inderdaad alleen maar overdraagbaar, maar dat sluit niet uit dat je wel een infectie kan hebben. Die ontstaan bv door een verstoorde zuurtegraad en daar heb je geen seks voor nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:56

Een test van 6 maanden geleden is geen garantie voor de toekomst.
Ik weet dat dat echt een kl*tegedachte is om over na te denken, maar je zou de eerste en de laatste niet zijn...

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:57

Er worden hier al heel wat tips en adviezen gegeven. Weet je al welke je op gaat volgen TS?

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 09:59

K_im schreef:
Er worden hier al heel wat tips en adviezen gegeven. Weet je al welke je op gaat volgen TS?

Zwangerschaptest halen, mocht deze negatief zijn dan naar de huisarts.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 09:59

Ok! Altijd fijn om te lezen dat er wel degelijk Bokkers zijn die adviezen opvolgen :j Succes!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:11

AdnerB schreef:
MissBambi schreef:
Kan ook gewoon een doorbraakbloeding zijn. Eventueel kun je een testje halen bij de action. Die kosten nog geen twee euro voor twee geloof ik ;)

:oo sinds wanneer zijn er zwangerschapstesten bij de action?

ik heb ze daar nog nooit gezien..ben er eergister nog geweest :p

Naast de condooms :') bij ond bij de babydoekjes tandpasta ed

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 19:17

en TS.. heb je vandaag nog een test gehaald en gedaan? :)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:25

Veirl schreef:
Mijn moeder is zwanger geworden van mijn broer op de laatste dag van haar ongesteldheid.

Beetje rare zin zo ;)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:31

Ik heb die zin ook drie keer moeten lezen voordat ik het in de juiste context kon plaatsen :') :D .

TS niet om je verder bang te maken, maar ik ken nu een meisje die ongeveer een maandje zwanger is(gewensd) en die kreeg last van bloedverlies bij het vrijen. Kan dus ook een symptoom zijn maar zoals iemand ook eerder zei, het kan ook zeker iets anders zijn en alleen een test+dokter kunnen het uitwijzen. Dus goed dat je er eentje gaat halen en succes :) .

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:55

Even een testje doen, GROTE kans dat er een mini kindje in je zit. ;)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:59

Ben ook zeer benieuwd.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:00

succes TS met de test

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:02

Hoe is het gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:20

Ik zat al 8 jaar aan de pil en toen ik gestopt ben BAM in 1x zwanger (gepland dus) dus dat zegt niks!
Maar ik denk eerder aan een schimmelinfectie bij jou.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:28

Hoop dat alles in orde is TS

Ik had twee jaar geleden extreem pijnlijke borsten met branderige tepels en dat kwam van cystes.