Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xx_Horsiex schreef:Hoelang slik je de pil al? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat als jij al jaren de pil goed gebruikt, je dan ineens zwanger wordt in je stopweek. Ze zeggen niet voor niks dat het na het stoppen met de pil een tijdje kan duren voor je zwanger wordt. Bovendien kun je niet meteen zwanger worden na je stopweek, er is dan immers nog geen ovulatie geweest. Of ik heb heel slecht opgelet met biologie, of jij bent een bijzonder geval..
xx_Horsiex schreef:Hoelang slik je de pil al? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat als jij al jaren de pil goed gebruikt, je dan ineens zwanger wordt in je stopweek. Ze zeggen niet voor niks dat het na het stoppen met de pil een tijdje kan duren voor je zwanger wordt. Bovendien kun je niet meteen zwanger worden na je stopweek, er is dan immers nog geen ovulatie geweest. Of ik heb heel slecht opgelet met biologie, of jij bent een bijzonder geval..
). Mijn moeder is zwanger geworden van mijn broer op de laatste dag van haar ongesteldheid. Debortje_ schreef:6 maanden geleden hebben mijn vriend en ik ons beiden helemaal laten testen op Chlamydia etc.
Helemaal clean, en dat zou nu ook nog zo moeten zijn tenzij mijn vriend is vreemdgegaan![]()
Nu ben ik aan het twijfelen.. Volgens mij stop ik altijd bijv op maandag en begin ik weer op een maandag.. Dus mijn stopweek is vaak maar 6 dagen.. Dus als ik afgelopen keer een dag later begon dan duurde mijn stopweek wel 7 dagen. Als ik het me zo kan herinneren.
Succes! AdnerB schreef:MissBambi schreef:Kan ook gewoon een doorbraakbloeding zijn. Eventueel kun je een testje halen bij de action. Die kosten nog geen twee euro voor twee geloof ik
sinds wanneer zijn er zwangerschapstesten bij de action?
ik heb ze daar nog nooit gezien..ben er eergister nog geweest :p
bij ond bij de babydoekjes tandpasta ed
.
.