Cookies, nee, ik gebruik al heel lang hetzelfde wasmiddel en de zelfde wasverzachter. Daar denk ik dus niet echt aan.
Lynn, ik ga er even helemaal niets op smeren. Stel dat ik dáár allergisch voor ben?
Linda, talkpoeder ga ik niet doen. Dat droogt uit en maakt dat mijn huid juist meer gaat jeuken.
Lauraennala, ik heb een vlek ongeveer 1 dag. Dan is hij "genezen". Soms zit er nog een beetje rood, maar de vlek is dan echt zo goed als over. Echter, op andere plekken op mijn lijf heb ik dan weer nieuwe plekken, de één nog groter dan de andere. Soms kan ik de avond tevoren al een heel klein vlekje zien en weet ik dat dat 's ochtends een grote is.
Gisteren voelde ik het een heel klein beetje branden bij mijn oog en jawel, ooglid is vandaag slachtoffer. Gelukkig jeukt die niet! Degene op mijn benen jeuken het meest en 's nachts word ik soms krabbend aan mijn buik wakker. En ja, mijn buik, heupen en taille zitten onder. In mindere mate op mijn rug! Bovenaan rug zit helemaal niets (van taille ongeveer naar boven mijn schouderbladen), vreemd genoeg.