Linnx schreef:VisibreTeam schreef:Mensen overlijden overal wel eens aan.... Lijkt me sterk dat je van een anticonceptie pil overlijd, iedereen neemt die praktisch toch gewoon?
Gewoon in overleg met de dokter lijkt me dat er weinig kan gebeuren...
dat is niet waar, dokter heeft mij zelfs de pil afgenomen omdat er mensen aan overleden zijn. ze wouden hem niet meer aan iemand geven!
Dan heb jij waarschijnlijk de Diane 35 genomen. Dit was / is een hele zware pil. Er zijn nog heel veel andere merken met allemaal verschillende hormoonniveau's. Het is per persoon nodig hoeveel ze nodig hebben om goed te werken. De een heeft al profijt van de lichtste pil, de ander moet uitwijken naar een zwaarder type.
@TS ik denk dat het zeker een goede optie kan zijn. Ik zou als ik jou was eens overleggen met je HA. Hij/zij kan je meer vertellen over de voor- en nadelen.

maar ben nu sinds 2 maanden gestopt met de pil. Voelde me er toch niet zo prettig bij. Puistjes zijn iets terug gekomen maar niet zo ernstig dat ik weer actie onderneem.

Dus ik kies dan toch voor mijn pukkelface al moet ik toch ook eerlijk toegeven dat ik er soms echt op de ergste dagen wel eens ongelukkig van wordt. Maar ja. Ik verkies dan naturel en gezond ipv die hormonen.