Zelf zit ik wel eens met zo'n schuifspeldje in m'n oren
Ooit eens proff.oordoppen aangemeten gekregen en toen als tip kregen we allemaal zo'n schuifspeld achtig iets erbij om de oorsmeer er eerst uit te halen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xMayo schreef:Btw. We hebben we wattenstaafjes in huis maar daarmee ga ik niet in mijn oor pielen, dalijk duw ik m alleen maar verder
galley schreef:Jullie weten allemaal dat de bedoeling van een wattenstaafje niet is om hem achter in je oor te frotten hè? Deed ik altijd tot de huisarts me vertelde dat je dan alleen je smeer aanstampt..
Air schreef:galley schreef:Jullie weten allemaal dat de bedoeling van een wattenstaafje niet is om hem achter in je oor te frotten hè? Deed ik altijd tot de huisarts me vertelde dat je dan alleen je smeer aanstampt..
Klopt, maar als je er doelgericht een mug uit haalt.. vind ik toch wat anders dan zitten wroeten.
Air schreef:galley schreef:Jullie weten allemaal dat de bedoeling van een wattenstaafje niet is om hem achter in je oor te frotten hè? Deed ik altijd tot de huisarts me vertelde dat je dan alleen je smeer aanstampt..
Klopt, maar als je er doelgericht een mug uit haalt.. vind ik toch wat anders dan zitten wroeten.
Air schreef:Je gaat toch de HA niet lastig vallen op het moment dat een familielid hem ook ziet zitten en er ook gewoon uit kan halen?
. Hij heeft hem met een pincet uit mijn oor proberen te halen, maar dat lukte niet. Omdat het water op dat moment was afgesloten in de praktijk, moest ik later op de dag terug komen en heeft hij door mijn oor uit te spoelen, de mug eruit gekregen. Ik werd "gek" van het idee dat ik een insect in mijn lichaam had
. Ik heb nog wel lang last van mijn oor gehad. Hij had gestoken in mijn trommelvlies ofzo. Dav schreef:Wattenstaafje zou ik ook niet doen,dan duw je hem/haar/het idd verder.
Zelf zit ik wel eens met zo'n schuifspeldje in m'n oren![]()
Ooit eens proff.oordoppen aangemeten gekregen en toen als tip kregen we allemaal zo'n schuifspeld achtig iets erbij om de oorsmeer er eerst uit te halen.