Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kanelly schreef:Marketing marketing marketing
En 80% trapt erin. Heerlijk.
Geweldig zo'n ultra hygiënisch zeeppompje.
En daarna zit je aan je afstandsbediening, je deurklinken, je aait de hond en kat, je opent je auto, je pakt je stuur vast, het winkelwagentje in de supermarkt, thuis nog even wat tikken achter de pc.
En er is geen mens die tussen deze handelingen door niet even aan z'n gezicht, mond, neus of ogen zit
Maar gelukkig komen er in dit hele kleine voorbeeldje van alles wat je op een dag aanraakt geen 'enge gevaarlijk ziekmakende' bacteriën voor
Gewoon kalm blijven en logisch nadenken mensen en niet teveel geld weggooien aan zinloze producten, zo zonde.
DianneM schreef:Hier vanwege het werk een hygiëne freakheb een gewone zeeppomp staan, maar wel een kraan met armbediening, omdat ik niet met vieze handen de kraan aan wil raken. De zeepdispenser is dus "vies" en de kraan relatief schoon.
Waar ik persoonlijk altijd heel erg om moet lachen is dat mensen mensen voor het bereiden van hun eten hun handen wassen, vervolgens met zo'n geel keukendoekje het aanrecht en eettafel schoonmaken, de snijplank en verse groente en alles pakken, snijgereedschap ligt keurig op het schoongemaakte aanrecht. Ze pakken daarna ook de koelkast beet, pakken hun stukje vlees eruit, sluiten de deur en wassen na het vlees wéér hun handen.
Wat wordt vergeten is dat er in dat gele doekje op het aanrecht veel meer ziekmakende bacteriën zitten dan in dat stukje vlees, dat er een soep van bacteriën verspreid is over het aanrecht en de eettafel en aan je handen waarmee het doekje is opgepakt.

. Ideaal, pompje indrukken gaat lastig als slechte controle hebt, hand eronder doorhalen werkt dan beter
.
Sassol schreef:Die Dettol reclame vind ik nog lang zo erg niet als de slogan van de nieuwe Vanish reclame:
"Het haalt zelfs de onzichtbare vlekken weg!"
Uuuh... is het idee van een vlek niet dat je hem ziet?