wat te doen tegen dikke bovenbenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 17:19

Ik heb inmiddels een kennis gemaild die een afval/trainingspraktijk heeft en die gaat mij helpen
Ik moet namelijk echt een stok achter de deur hebben om door te zetten

En minder eten, zoveel eet ik al niet en snoep al helemaal niet...

Zwemmen is misschien ook nog wel een goeie optie !
Mijn buik mag ook wel wat strakker dus wil sowieso wel alles gaan trainen

Ik hoop dat mijn kennis snel iets voor me heeft om te beginnen :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:25

Plaatselijk afvallen is inderdaad niet mogelijk. Ik wilde ook wat vet kwijt op mijn billen/bovenbenen maar helaas lukte dat niet zonder aan mijn borsten ook af te vallen.

Wat je natuurlijk wel kan doen is sporten om de boel wat strakker te krijgen, je benen worden dan niet dunner maar je ziet er wel slanker uit omdat je spieren hebt in plaats van vet.

This_is_me

Re: wat te doen tegen dikke bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:27

Is skaten voor jou geen optie? Ik heb dat een paar jaar terug ook (intensief, dus meerere keren per week) een tijdje gedaan en mijn buik, billen en bovenbenen waren in een paar weken tijd flink strakker geworden.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 17:28

Dat is zeker een idee ! Dat lijkt me wel wat

Hoe vaak deed jij dan per keer ?

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:30

Skaten is ook een hele goede idd! Je bouwt er ook conditie mee op en het is superleuk om te doen. Ik ga eens kijken of ik mijn skates nog heb... :D

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:34

Ik ging twee tot drie keer in de week. En ik begon met zomaar een kwartiertje en bouwde dat uit tot ik hele tochten kon maken. Je weet wel, wednesday night skate rotterdam en op vrijdag in Amsterdam. Super gezellig en erg leuk.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:36

Ik skate (wat is de verleden tijd van skaten? :o? ) vroeger heel veel met mijn buurmeisjes, hele middagen gingen we over de fietspaden. Maar dat is al heeul lang geleden :D

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:37

ik heb ook dikke bovenbenen :( , maar als ik afval dan blijven me benen nog echt heel stevig om te zien ( ben een keer erg ziek geworden na een operatie waaronder ik heel veel was afgevallen maar mijn benen bleven echt dik in verhouding :) )

Ik step laatste maanden veel met me hond en merk gelukkig wel dat me benen stuk strakker zijn geworden :j

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:40

Ik lees even mee, heb zelf ook verschrikkelijke bovenbenen. Ik ben niet vet maar mijn bovenbenen wel, rokjes kan ik niet dragen met dit weer, schuurt mijn bovenbenen open. En al mn broeken slijten giga snel omdat het altijd schuurt. Ik ga mij eens even in dit linkje verdiepen:

http://sport.infonu.nl/diversen/32978-b ... ingen.html

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 17:41

Owja dat je benen tegen elkaar aan slijten vind ik echt walgelijk en met dit weer schaam ik me gewoon als ik een kort broekje aan heb....

Skeeleren lijkt me zeker een goed plan en mijn kennis gaat me helpen met alles :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:53

Gezond eten en trainen. Daar raak je geen plaatselijk vet mee kwijt, maar over je hele lichaam krijg je minder vet.
Qua trainen moet je denken aan kracht EN cardio. Hoe meer spieren, hoe meer je verbrandt, hoe minder vet je zal hebben.
Verwacht geen wonderen, het kost tijd en inspanning.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 07:33

Ik heb het ook. Ik denk dat het van het paardrijden is. Ze zijn gespierd maar er zit ook een laagje vet op.
Ik heb ook van alles geprobeerd, maar mijn buik is al heel slank en als ik ga afvallenblijft daar bijna niets meer van over. Dus ik heb het maar geaccepteerd :P. Ik heb iig een mooie kont en dat kunnen lang niet alle vrouwen zeggen haha

Onzin ook dat je gelijk een uitzondering bent als je gewoon een zandloper figuur hebt als je stevigere bovenbenen hebt. Ik heb ook geen te kleine borsten voor mijn figuur en lengte :')

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 07:45

Succes, samen met je kennis komt er straks vast verbetering in! Ik herken het probleem, na mijn zwangerschappen ben ik aangekomen, misschien maar 10 kilo te veel, maar het gaat allemaal op mijn bovenbenen en armen zitten, waardoor ik er gelijk als een bolletje uit zie.. Ik ben nu druk bezig om weer wat af te vallen, maar het lijken wel of mijn bovenarmen en benen niet mee willen. Nu 5 kilo minder (overigens door gezonder te gaan eten en wat minder te snacken, overgewicht zit hem natuurlijk wel in je eetpatroon), maar waar ik het graag weg wilde, zit het nog :') Wanneer de meiden straks weer naar school gaan, wil ik weer beginnen met mountainbiken, het zal me lukken!