Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RdLFoto schreef:ik houd juist alles weer dicht, het klinkt raar maar mijn kamer was echt heerlijk toen ik binnenkwam vanmiddag! Mijn raam en deur waren de hele dag al dicht, dus misschien kan de warmte van buiten dan niet binnenkomen??
Naaoommii schreef:Ik ben blij dat er zo veel gereageerd word. Ik ga toch maar eens kijken voor zo'n airco alleen dan zou ik niet echt weten of dat past op het plafon ik heb verder alleen maar schuine wanden en ik weer niet hoe groot zo'n ding is.
Ik heb vanmorgen me raam en mijn deur helemaal dicht gedaan. Ik ga straks even wat dingen in de vriezer leggen en vanavond even mijn hoeslaken waar ik onder lig even buiten laten uitwaaien.
Der waren ook een paar die last van vliegen en muggen hadden daar heb ik gelukkig geen last van. Ik zelf een hor voor me raam zitten ideaal ding. En mochten er toch wat binnen zijn gekomen heb ik altijd nog een klein fel groen lampje branden
8nnemiek schreef:Ik heb een vaste airco die kan koelen én verwarmen, voor 350 euro.. Ding werkt als een tierelier! Ik vind dat niet zo belachelijk veel voor een goede nachtrust/koele werkruimte en een warme plek in de wintermaar het is wel even een grote uitgave, dat wel.. Heb je dan wel jarenlang plezier van.
sporten schreef:Shirt in koud water spoelen en weer daarna aan
Koude douche afspoelen
Handdoek koud water spoelen en op je lichaam leggen
Door de hitte wordt alles snel weer droog, maar koelt heerlijk van af
Naaoommii schreef:Toch vind ik 300 euro best veel aangezien ik het waarschijnlijk zelf moet betalen. Maar misschien dat ik op mp goedkopere vind.
Ik heb nu een aantal flessen water in de diepvries gelegd dus die gaan vannacht het bed ook in. Ik denk dat ik er straks nog een handdoek in ga leggen aangezien vriendlief blijft slapen en hij zweet gewoon heel snel
. Op wedstrijd neem ik ook altijd een paar flessen mee die half bevroren zijn, blijft het lekker lang koel. bigone schreef:Naaoommii schreef:Toch vind ik 300 euro best veel aangezien ik het waarschijnlijk zelf moet betalen. Maar misschien dat ik op mp goedkopere vind.
Ik heb nu een aantal flessen water in de diepvries gelegd dus die gaan vannacht het bed ook in. Ik denk dat ik er straks nog een handdoek in ga leggen aangezien vriendlief blijft slapen en hij zweet gewoon heel snel
Misschien een overbodige opmerking maar de flessen toch niet helemaal vol gedaan. Op wedstrijd neem ik ook altijd een paar flessen mee die half bevroren zijn, blijft het lekker lang koel.
Lianne86 schreef:Je hebt een koeler voor 109 euro... voor 350m3....
Ik twijfel ook nog steeds of ik die ga halen.... voor de beesten in huis misschien wel lekker... vind zelf voor de slaapkamer de waaier boven het bed voldoende...