Curretage na 12 week zwangerschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Re: Curretage na 12 week zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 12:01

Mijn zus heeft het ondertussen 2x meegemaakt. Ook op 12 weken en het vruchtje was ook rond de 8 weken.

Zij heeft zeker nog 2 maanden bloed verloren.

Sterkte!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 12:40

nou waarschijnlijk kan ik nog een curretage ondergaan .. de 2e..

ben 7 week niet ongesteld geweest en daarna sinds nu 5 week dat ik bloed verlies..
vanmorgen in het ziekenhuis geweest en er zit nog een stuk weefsel..
apart want met de vorige curretage is alles weggehaald zeiden ze...

blijkbaar ben ik per ongeluk weer opnieuw zwanger geraakt en dus weer een miskraam , die voor groot en deel al los gelaten heeft maar nog net niet alles..

word vanmiddag gebeld en dan krijg ik te horen als ik nog een curretage moet.. :(

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:03

Wat verschrikkelijk zeg!!

Ik heb bij mijn eerst zwangerschap ook een miskraam gehad. De 9 weken echo was niet goed bleek dat ons kindje met de 6 weken al was gestopt met leven. Ik heb op dat moment ervoor gekozen om af te wachten of ik het vruchtje zo zou verliezen. Ik verloor zoveel bloed dat ik flauwviel en naar het ziekenhuis ben gestuurd. Daar kreeg ik eerst tabletjes om de weeen op te wekken om te kijken of het vruchtje zo zou komen dit lukte niet na verschrikkelijke weeen!! Toen heeft de Gyn geprobeert of ze het vruchtje zo kon verwijderen lukte niet weer nieuwe tabletjes die hun werk niet deden toen werdt er savonds laat besloten om toch een curretage te doen. Half uur later was ik weer op mijn kamer heb voor gehele narcose gekozen. En een uur later mocht ik al weer naar huis. Dit hele gebeuren heeft me verschrikkelijk aan gegrepen vind dat ik zo onterecht behandeld ben. Ze hadden ook meteen die curretage kunnen doen en niet dit hele gebeuren. Dit gaat dus zo nooit meer gebeuren!!! Zondags savonds kwam ik uit het ziekenhuis en dinsdag morgen zijn we naar winterberg vertrokken lekker een paar daagjes weg met mijn schoonfamilie dit was al geboekt mijn schoonzus had op dat moment een baby van 2,5 maand ik vond het heerlijk om daar lekker mee te knuffelen.

Ben na de 1 ste menstuatie meteen weer aangetelt en mocht meteen met 5 weken in het ziekenhuis een echo laten maken en met de 6en 7 weken. Met de 11 weken kreeg ik snachts een hele erge bloeding onderweg naar het toilet er lag een hele plas bloed op de gang ben onder de douche op de grond gaan zitten mijn gedachten waren nu verliezen we ons kindje weer. Maar gelukkig is onze kleine man nu 20 maanden. Waar die bloeding vandaan is gekomen is een raadsel!!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:05

Gister de tweede curettage ondergaan . Het was geen nieuwe zwangerschap maar er zat nog een restje van de vorige x..
Het bloeden is dan nu ook eindelijk gestopt ..

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:51

Balen dat het niet meteen goed is gegaan de eerste keer!! Gelukkig is nu de baarmoeder mooi schoon!!
Sterkte!!