In de pil zit idd ook lactose. In mijn andere medicijnen ook. Ben benieuwd hoe anderen dit hebben. Krijgen jullie ook buikpijn van de medicijnen of zijn jullie er niet zo gevoelig voor?Barcelano, de pannenkoeken mix was wel gluten en lactose vrij. Maar toch kreeg ik er buikpijn van. Ik dacht dat de koekjes ook gluten en lactose vrij waren. Heb ze bij LePoole gekocht. Daar kun je aanvinken wat je zoekt. Maar ik kwam dus na het eten erachter (toen ik buikpijn en een mega opgezette buik kreeg) dat er op de verpakking stond dat er mogelijk sporen van melk in zouden zitten. Dus waarschijnlijk hebben er sporen in gezeten of het is heel toevallig dat ik er zo op reageerde. Kennis had er ook koekjes van gehad maar die had nergens last van (die kan geen gluten verdragen dus daar kan het niet aan liggen) Maar ik ga iig met de HA overleggen. Zal me eerst nog even flink inlezen want ja.. dokters..
Overlegd met de dieetist, uiteindelijk doorverwezen naar een acceputuur behandeling. Bij de acceputuur behandeling zijn ze erachtergekomen dat ik niet alleen allergisch ben voor het stofje lactose, maar voor het gehele koemelk, Kippen Vlees, Koeien Vlees, Varkens Vlees, Smaakversterkers & Kleurstoffen... Heel rijtje dus... Mn moeder is wel langer met boodschappen doen bezig als een normale moeder haha. Maar ik kan sommige dingen nog wel eten net als 'normale' mensen, bijvoorbeeld bij Starbucks, als je het vraagt kunnen ze koffie maken met soya melk. En bij de ijswinkel maken ze ijs met water, dit zijn de fruitsmaken. En bij de macdonalds neem ik friet met ketchup en water (achterop dat papier op het dienblad staat de allergie info) Verder slik ik veel pillen om mijn darm flora op pijl te houden, vergeet ik dit heb ik weer heftige krampen en kan ik niet meer lopen van de pijn... Verder heb ik pas ook een recept gevonden waar je lactose vrij brownies kan maken! Die maak ik ook bijna elke dag
Daar heb ik ook een topic van geopent voor de geintreseerde: