Beenspieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 10:18

unihorses schreef:
bezoek eens een dietiste voor je eten, en een fysio voor je beweging. deze kan samen met jou opbouwen, of je oefeningen geven om het op te bouwen (of ga onder begeleiding naar sportschool)
in het wilde weg maar rennen,sporten en alle op het oog "vettige" te ontwijken is niet de beste aan pak ;)

Maar het is niet dat ik zo dik ben hoor! Jullie beelden me voor als een super dikke! :+ Zo erg is het niet hoor!

Ik doe het niet in het wilde weg. We hebben gewoon meegekregen wat we moeten doen voor spieroefeningen.

Anoniem

Re: Beenspieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:38

Moderatoropmerking:
Ik heb al eerder aangegeven dat het niet de bedoeling is hier in dit topic over afvallen te praten. Dit is de laatste keer dat ik vraag hier het afvallen buiten beschouwing te laten. Komt dit nog een keer voor gaat dit topic onherroepelijk op slot.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 12:01

misschien heb ik er te snel overheen gelezen, maar van welke spieren heb je last?

Kuiten, bovenbenen, voor of achter?

En hardlopen op gewone schoenen? Niet verstandig!

En kijk ook eens hier: http://www.runinfo.nl/homepage.htm

Vind je ook veel info over loopschema's en blessures.

O, ja en van wie heb je info meegekregen over lopen en spieroefeningen?

succes

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 19:41

Marie111 schreef:
misschien heb ik er te snel overheen gelezen, maar van welke spieren heb je last?

Kuiten, bovenbenen, voor of achter?

En hardlopen op gewone schoenen? Niet verstandig!

En kijk ook eens hier: http://www.runinfo.nl/homepage.htm

Vind je ook veel info over loopschema's en blessures.

O, ja en van wie heb je info meegekregen over lopen en spieroefeningen?

succes

Echt alleen van mijn beenspieren,maar het is over.

^^

Hoe ik het moet doen?

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 20:42

Je kan altijd een kersepittenkussentje op je spieren leggen, doet heel veel deugd, of een warm bad nemen, gewoon relaxeren. Misschien verkoelende zalf erop doen, ik weet niet meer hoe dat heet voor spieren speciaal en of je het in huis hebt, anders kun je wel iets gaan vragen aan de apotheker morgen. Helpt wel niet altijd, doet meestal gewoon de eerste momenten deugt...
Als je nu al zoveel pijn hebt denk ik niet dat je morgen plots geen pijn meer zult hebben..

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 20:44

Maar het is echt wel zo hoor! :)

Ik heb de 2de dag een kersenpittenkussen erop gelegd.

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:51

IndianRose_ schreef:
Je kan altijd een kersepittenkussentje op je spieren leggen, doet heel veel deugd, of een warm bad nemen, gewoon relaxeren. Misschien verkoelende zalf erop doen, ik weet niet meer hoe dat heet voor spieren speciaal en of je het in huis hebt, anders kun je wel iets gaan vragen aan de apotheker morgen. Helpt wel niet altijd, doet meestal gewoon de eerste momenten deugt...
Als je nu al zoveel pijn hebt denk ik niet dat je morgen plots geen pijn meer zult hebben..

Bedoel je tijger balsem?

Massage olie of body lotion werkt ook goed om je stijve spieren voor en/ of na een wandeling mee los te masseren. Masseren na een wandeling zorgt ervoor dat je minder last krijgt van je spieren. Tip voor de volgende keer ;) En Rek& strek oefeningen helpen natuurlijk ook om blessures te voorkomen.

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:46

Star Balm of Flexium gel hebben wij hier thuis. Flexium gel doet goed deugd, Star balm heb ik nog nooit getest! tijger balsem kan ook wel helpen maar stinkt immens :p

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 20:24

LhinnOlijf schreef:
IndianRose_ schreef:

Bedoel je tijger balsem?

Massage olie of body lotion werkt ook goed om je stijve spieren voor en/ of na een wandeling mee los te masseren. Masseren na een wandeling zorgt ervoor dat je minder last krijgt van je spieren. Tip voor de volgende keer ;) En Rek& strek oefeningen helpen natuurlijk ook om blessures te voorkomen.

Rek en strekoefeningen doe ik! En die tip van de massage olie ga ik zeker gebruiken!