makkie79 schreef:omdat ongewenst zwanger raken per definitie dom is!!!
dat je wel weet hoe je moet vrijen maar niet je eigen weet te beschermen!!
en dan heb je nog geluk dat je zwanger raak want je kan ook besmet raken met van alles!!
wees blij dat ze dan zeggen gefeliciteerd met je zwangerschap
ze kunnen ook zeggen gefeliciteerd dat je HIV heb!!!
deze discussies ga ik niet eens aan!!
ben zelf al 8 jaar bezig dus ja doet pijn dat iemand ongewenst zwanger raakt!!
maar ben wel bewust dat als iemand ongewenst zwanger raakt dat het zeer zeker goede moeders kunnen zijn en dat ze onvoorwaardelijk van hun kindje houden maar helaas zie ik ook genoeg ongewenste kinderen!!!!!
Rare post dit.
TS is dat topic is gewoon aan de pil alleen toch zwanger geworden.
Sorry dat jij al 8 jaar bezig bent dat het niet lukt maar het is niet per definitie dat een ander die wel zwanger is het MOET houden en er blij mee moet zijn.
Er zijn meerdere kinderen op de wereld gezet terwijl moeders aan de pil was of iets anders. Ik be namelijk ook door de pil heen gekomen.
En weet je hoe dat komt!? Omdat de pil NIET 100% beschermt maar 99,99%.
Of suggureer je dat mensen die geen kinderen willen dan maar geen sex moeten hebben totdat ze geholpen zijn?
Sorry maar vindt je post echt niet, maar dan gewoon niet door de beugel kunnen ongeacht je eigen situatie

? Is toch mijn probleem, heeft een ander niets mee te maken. Ieder heeft zo z'n eigen wensen, verlangens en voorkeuren en daar moet je naar handelen. En het heeft geen zin om je oordeel over iemand anders te vellen imo, want daar bereik je ook niets mee . 
) waarom dan nóg meer ongewenste kinderen op de wereld zetten? Voor een ander...?