Hoe haar uit laten dunnen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:26

Ik heb ook een mega bos dik haar, heb het in ontzettend veel lagen laten knippen maar bij mij lijkt het er echt niet voller van hoor... Merk echt aanzienlijk verschil en ben super tevreden.

Ik zou het never nooit laten uitdunnen met de uitdunschaar, die knipt er gewoon plukken tussenuit waardoor je giga piek/pluishaar krijgt!

Na het douchen doe ik het altijd in een staart of knot. Is dan de volgende dag nog niet helemaal droog maar pluist dan ook niet zo erg. Of gelijk een serum in handdoek droog haar wrijven.
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 27-07-13 20:30, in het totaal 3 keer bewerkt

Booooo

Re: Hoe haar uit laten dunnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 20:28

Ik heb vanmiddag gedoucht, en het is echt nu net droog en loop er als een schaap bij := Vreselijk die slag in je haar!

En dat babyhaar komt me ook bekent voor ja :=

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:47

ik laat mijn haar elke half jaar uitdunnen bij de kapper. Die dunt het dan uit met een uitdunschaar, dus er worden plukken tussenuit geknipt. ik doe dit denk ik nu al dik 6 jaar, nog nooit kalen plekken gekregen ofzo. en na een half jaar is mijn haar gewoon weer terug op oude dikte.
Voor mij is het alleen maar een opluchting als mijn haar weer lichter is.

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 22:01

Het ligt aan het soort haar wat je hebt.
Krullen of haar met slag, ga je dat uitdunnen dan bestaat de kans dat het meer gaat pluizen.
Je haalt er wat haartjes er tussen uit en vooral met krullen gaat het dan meer pluizen.

Het ligt er ook aan hoe de laagjes worden geknipt, het kan zo geknipt worden met laagjes dat het wel iets iets dunner wordt.
Ik kijk zelf altijd naar het haar en vraag naar de wens van de klant, als ze normaal haarschubben en ze willen het op laagjes geknipt hebben zorg ik ervoor dat het zo vol mogelijk blijft.
Iemand met een flinke bos haar daar bij kan ik de laagjes zo knippen dat het wat dunner wordt.

Dat moet je even overleggen met je kapster.