Ellentjuh12 schreef:Citaat:Als mijn vriend dat zou doen zou ik echt woest zijn. Ik waarschuw ook altijd; 'één geintje en ik vergeef het je nooit meer'. Als mensen écht heel erg bang zijn doe je dat soort dingen niet. Angst is echt een nare emotie.
Mijn vriend realiseert zich niet dat zo'n heftige angst bestaat.. Ik probeer hem het wel uit te leggen maar hij heeft nu pas gezien hoe erg ik het vind.. Heb 2 uur niet meer normaal kunnen ademen na het huilen en ben gaan kokhalzen dus nu snapt hij het iets beter geloof ik..
Ik ben ook erg boos geweest en heb hem eerste paar uur genegeerd hahahaha..
Het is ook geen leuk geintje. Angst is gewoon NIET grappig.

1x was ik zo verschoten dat ze me naar de spoed hebben afgevoerd. Sindsdien begin ik altijd te hyperventileren, huilen, trillen, misslijk worden, ... van spinnen ; wat de grootte ook mag zijn..

Maar meer omdat dat grappig is). Ik kan dus m'n raam niet open zetten of er komen zwarte kruipende monsters m'n kamer in. Nu was het 29,5 graden in huis en ik moest iets doen. Dus het raam open gezet.. Ik wilde gaan slapen en hoppa, dik, groot, zwart monster op m'n muur. Ffies pappie er bij gehaald.