Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Wat is er raar aan een zwangerschapstest? Daarmee is nog helemaal niet zeker dat je zwanger bent, dus waarom zouden ze het niet mogen weten dat je die doet. Ze weten toch ook dat je de pil gebruikt neem ik aan? Dan weten ze ook wel dat je seks hebt hoor.

jajakall_x3 schreef:en mijn ouders sowieso kwaad gaan zijn als ik zwanger zou zijn.
Rebel_Jits schreef:jajakall_x3 schreef:en mijn ouders sowieso kwaad gaan zijn als ik zwanger zou zijn.
Want als je zwanger zou zijn, zou je dan wel 9 maanden kunnen verbergen voor ze. En een baby kan je ook goed geheim houden.![]()
Testje halen en dan weet je meer.
Daarnaast ben je 18. Neem je verantwoordelijkheid en ga het niet 'stiekem' doen allemaal. Als jij niet op normale toon aan je ouders kunt vertellen dat je zwanger bent (als!), moet je maar beter zorgen dat je niet zwanger kunt raken. Dubbel dutch of helemaal geen seks.
SuperAssie schreef:Citaat:Wat is er raar aan een zwangerschapstest? Daarmee is nog helemaal niet zeker dat je zwanger bent, dus waarom zouden ze het niet mogen weten dat je die doet. Ze weten toch ook dat je de pil gebruikt neem ik aan? Dan weten ze ook wel dat je seks hebt hoor.
Dat je de pil slikt wil niet zeggen dat je seks hebt hoor. Ik slik hem al bijna twee jaar en heb nog nooit seks gehad, dus dat is echt geen must hoor
Verder zou ik inderdaad gewoon even naar de drogist/apotheek gaan en daar 1 of 2 testen halen, beter het zekere voor het onzekere!
sweetheart schreef:TS kan toch abortus laten plegen zonder dat haar ouders het weten? De ouders zullen er dan waarschijnlijk nooit achterkomen zolang de TS of haar vriend niets zegt. Dus snap je opmerking niet helemaal?
TS: Sterkte! Zoals vele malen hier gezegd. Testje halen en dan heb je duidelijkheid.
. tante_trien schreef:Ik vind de reacties een beetje vreemd eerlijk gezegd. Te, testjes halen, deze doen bij een vriend(in) thuis, mocht je zwanger zijn vertel je het daarna aan je ouders.
Ik heb zo vaak stiekem testjes gedaan, snap daar de ophef niet over.
tante_trien schreef:Ja tabaluga, bij twijfel doe ik een thuistestje, ik vind het wel niks.
tante_trien schreef:Ja tabaluga, bij twijfel doe ik een thuistestje, ik vind het wel niks.