Ik heb inmiddels nog 1 gemaild
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(ik ga ratelen als ik zenuwachtig ben). Ik heb ook wel eens gemaild maar soms duurde het zo lang voor je reactie kreeg..
nu heb ik op verzenden geklikt en kan ik niet meer terug

.
Ik had mijn man meegestuurd
Als ik dan eenmaal in de stoel lig voor een gaatje wil ik ook geen verdoving, ik heb bij het boren en vullen nooit pijn gehad, maar oooh dat geluid.

Eigenlijk zijn tandartsen best aardige mensen. Als ze geen tandarts zouden zijn.
. En nou nog even een dooddoener: Mensen die roken krijgen altijd op den duur last van hun tandvlees. Hou hier rekening mee of je moet een kunstgebit willen
. Ook is tussen je tanden en kiezen schoonmaken met ragers,floss of stokers het beste. 80% van de gaatjes begint hier. Poetsen doet eigenlijk maar minimaal 
Maar je zult straks wel opgelucht zijn wanneer het voorbij is! Bij mij is oa een voorheen verbrijzelde bovenkaak de boosdoener. Daarnaast zit een slecht wortelgestel in de familie. Mijn moeder had er op jonge leeftijd ook al last van. Ik had continu wortelontstekingen waardoor ik gruwelijke hoofdpijnen had (overdosis ibuprofen was het enige dat nog hielp) en de stukjes tand brokkelden af bij het poetsen. Ben nu zo blij dat het voorbij is! Heb zitten janken van blijdschap toen ze eruit waren en ik een mooie prothese had. Eindelijk weer zonder schaamte lachen!
hij weet precies waar wat gevoelig is en houd overal rekening mee, voor ik behandeld word heb ik ook eerst een gesprekje met hem elke keer weer om de spanning te breken en hij wil weten hoe het verwerken van de vorige keer is gegaan... Ik zeg doen TS als je eenmaal weer een gezond gebit hebt ben je zo blij dat je het gedaan hebt
Die spreekt mij ook het meeste aan, deze tandarts is tot 14 augustus op vakantie (straks liggen we tegelijk in de stoel Tessya). De andere praktijk is wel open maar dan moet ik eerst op afspraak controle, formulieren invullen om mijn angst een score te geven en dan wordt er bepaald of het onder narcose mag. Ze kwamen in de mail een beetje over alsof ze mijn angst niet serieus nemen.