mackkwek schreef:chevax schreef:Wat een vervelende fout. Maar in hoeverre dit schadelijk zou kunnen zijn, kan alleen een arts zeggen. En wil hij dit zeggen? Moeilijk. Maar aan de andere kant: zijn het schokkende hoeveelheden? Vaak plast een lichaam ook uit wat het niet nodig heeft. Je praat over een relatief korte periode met een teveel aan supplementen. Eten je kinderen naast deze voeding ook of is dit de volledig voeding? Die 600ml, is dat alleen nutridrink of is dit verdund? 600ml is erg veel en valt zwaar op de maag (ook de kindervariant). Succes morgen en laat je nog weten hoe het afloopt?
van 1 van mijn dochtertjes is dit de hele voeding. ze heeft pasgeleden 2 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ze dus niet gewoon eet.
daarom zijn die drankjes voor haar dus van extra belang. (die 600 ml is niet verdund)
Nutricia heb ik vandaag gebeld(=leverancier) maar werd van de "termen"waar de voedingsconsulente over praatte,alleen maar in de war.
gaat mij er nu voornamelijk om of iemand iets echt afwijkends ziet,wat echt van belang is en wat ik morgen zelf ter sprake kan brengen,zodat het niet in een doofpot gestopt word en mijn meiden later met de gevolgen zitten
Overleg eens met de kinderarts of het een idee is om de flesjes verdund te geven. Het is echt heel zwaar voor kinderen en het is een noodmiddel, het zal ze niet helpen zelf terug te gaan eten. Want vaak worden ze van die drankjes misselijk en dan wordt de associatie eten-lekker-leuk niet gemaakt.