Thats_Me schreef:Nee joh, heerlijk weer zo!! kou is echt 10x niets. Gewoon luchtig kleden, genoeg water mee, goed smeren als je buiten komt en niet op het heetst druk bezig zijn. Van mij mag het nog wel even zo blijvenMoet alleen niet benauwd worden.
Nee, dat vind jij
Genoeg mensen die niet tegen deze warmte kunnen. Mensen voor wie "Gewoon luchtig kleden, genoeg water mee, goed smeren als je buiten komt en niet op het heetst druk bezig zijn" niet voldoende is om de dag door te komen. Ik heb de afgelopen dagen hoofdpijn van de warmte, en ik doe er alles aan om koel te blijven.De enige manier waarop ik een beetje op temperatuur blijf is door in m'n ondergoed rond te lopen, maar dan staan ze op m'n werk zo raar te kijken
Moet alleen niet benauwd worden.

Het RIVM raad lichamelijke inspanning erg af vandaag en deze week. Als je weinig doet is het prima te houden met je voeten in een bad.
) en toen moest ik nog naar de weide om uit te mesten.. Heb het na een kwartier opgegeven, vanavond vragen of ik voor één keer later mag thuis zijn dan 9 uur en vanavond laat uitmesten en evt borstelen.