misschien iets met peper proberen? daar ga je ook van niezen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anne. schreef:Jeeeetje, wat een reacties...! Ik wilde eerst op jullie allemaal persoonlijk reageren, maar steeds als ik op 'versturen' klik, zijn er weer nieuwe berichten. Dus ik ga de methodes wel even langs
Opnieuw verslikken met cola of melk. Neh, verslikken is op zijn zachts gezegd geen hobby van mij
Pincet of vinger.. Ik denk dat hij daar te hoog voor zit..
Niezen is wel een optie, maar ik ben niet heel gevoelig voor neuskriebel.
Water snuiven is mijn 'last resort' vind ik echt afschuwelijkJe zal mij dan ook nooit aan de drugs vinden
![]()
Hoe ik het voor elkaar krijg.. Sja.. ik denk dat je daarvoor ten eerste Anne moet heten. Ik nam een hap eten met daarop wat gebakken uitjes (niet zelf gebakken, maar uit een potje.. die harde dingen) en terwijl ik mijn lepel binnenschuif adem ik in en vliegt er een stukje ui mijn keel in. Hoest, proest.. alles alle kanten op.. En dus ook mijn neus in..
Ik snuit voorlopig even doorMisschien bewaar ik hem voor als ik straks weer honger heb. Dan ga ik wel met die tandenstoker aan de haal
als je je hoofd in het water stopt, loopt je neus vol
het goede neusgat dichtdrukken en blazen.
Szan schreef:XxDancexX schreef:In je neus prikken met een tandenstoker (Binnenkant, ongeveer bij ''het puntje van je neus'')?
Als het goed is moet je dan niezen:')
Of je prikt zo het uitje eraanUi op een prikkertje, het is weer eens wat anders dan een bitterbal.
keshia schreef:oplossing een neus douche! ik heb het ook regelmatig.. heeeeel vervelend en na een aantal dagen!!!! gaat het heeel zeer doen!
ik verslik me vaak met frietjes eten, en dan schiet net een spits stukje van een frietje in mijn gehemelte.. dat krijg je er echt met geen mogelijkheid uit, met niesen, snuiten of rare dingen ruiken allemaal niet!
mijn zusje had een neusdouche voor haar allergieën en daarmee is het gelukt!
wat je dus kunt doen is een half theelepeltje zout oplossen in ong. 1 liter lauwwarm water, en dat rustig in je neusgat gieten, je hoofd schuinhouden.. dus bijv. je kijkt naar rechts, dan moet je het bovenste neusgat gebruiken dus het rechter, daar rustig wat water in gieten mond open doen dan spoel je het water zo door..
daarmee komt het echt los!
Anne. schreef:Misschien bewaar ik hem voor als ik straks weer honger heb. Dan ga ik wel met die tandenstoker aan de haal
Gat-ver-damme.Anne. schreef:Oeh, hij is een stukje naar beneden!
Willen jullie dat ik een foto maak van de dader als hij het licht heeft gevonden?

Niks hielp, toen maar gewoon doorgegeten en uiteindelijk schoot hij terug in mijn keel en hoestte ik hem gelukkig wel de juiste richting in