Gebakken uitje in neus; help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:33

hahaha heel knap dat dit kan gebeuren :')

misschien iets met peper proberen? daar ga je ook van niezen

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:33

Anne. schreef:
Jeeeetje, wat een reacties...! Ik wilde eerst op jullie allemaal persoonlijk reageren, maar steeds als ik op 'versturen' klik, zijn er weer nieuwe berichten. Dus ik ga de methodes wel even langs

Opnieuw verslikken met cola of melk. Neh, verslikken is op zijn zachts gezegd geen hobby van mij :P
Pincet of vinger.. Ik denk dat hij daar te hoog voor zit..
Niezen is wel een optie, maar ik ben niet heel gevoelig voor neuskriebel. :P
Water snuiven is mijn 'last resort' vind ik echt afschuwelijk := Je zal mij dan ook nooit aan de drugs vinden :P

Hoe ik het voor elkaar krijg.. Sja.. ik denk dat je daarvoor ten eerste Anne moet heten. Ik nam een hap eten met daarop wat gebakken uitjes (niet zelf gebakken, maar uit een potje.. die harde dingen) en terwijl ik mijn lepel binnenschuif adem ik in en vliegt er een stukje ui mijn keel in. Hoest, proest.. alles alle kanten op :').. En dus ook mijn neus in..

Ik snuit voorlopig even door :P Misschien bewaar ik hem voor als ik straks weer honger heb. Dan ga ik wel met die tandenstoker aan de haal :')

niet echt snuiven :P als je je hoofd in het water stopt, loopt je neus vol :P het goede neusgat dichtdrukken en blazen.
of veertjes :D

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:34

Szan schreef:
XxDancexX schreef:
In je neus prikken met een tandenstoker (Binnenkant, ongeveer bij ''het puntje van je neus'')?
Als het goed is moet je dan niezen:')

Of je prikt zo het uitje eraan :D Ui op een prikkertje, het is weer eens wat anders dan een bitterbal.

is er dan geen kans dat je jezelf een bloedneus geeft? :+

Szan

Hoe snuit je je neus? :+

Met gewoon je neus snuiten gaat het niet lukken, maar als je een neusgat dicht drukt, dan stoot de lucht door het gat met ui en schiet ie er misschien wel uit. Of deed je het al zo?

keshia

oplossing een neus douche! ik heb het ook regelmatig.. heeeeel vervelend en na een aantal dagen!!!! gaat het heeel zeer doen!
ik verslik me vaak met frietjes eten, en dan schiet net een spits stukje van een frietje in mijn gehemelte.. dat krijg je er echt met geen mogelijkheid uit, met niesen, snuiten of rare dingen ruiken allemaal niet!

mijn zusje had een neusdouche voor haar allergieën en daarmee is het gelukt!
wat je dus kunt doen is een half theelepeltje zout oplossen in ong. 1 liter lauwwarm water, en dat rustig in je neusgat gieten, je hoofd schuinhouden.. dus bijv. je kijkt naar rechts, dan moet je het bovenste neusgat gebruiken dus het rechter, daar rustig wat water in gieten mond open doen dan spoel je het water zo door..
daarmee komt het echt los!

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:35

Je kunt je hoofd in een bak water steken en dan bellen blazen met je neus? Dan schiet hij er misschien uit. :')

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:35

keshia schreef:
oplossing een neus douche! ik heb het ook regelmatig.. heeeeel vervelend en na een aantal dagen!!!! gaat het heeel zeer doen!
ik verslik me vaak met frietjes eten, en dan schiet net een spits stukje van een frietje in mijn gehemelte.. dat krijg je er echt met geen mogelijkheid uit, met niesen, snuiten of rare dingen ruiken allemaal niet!

mijn zusje had een neusdouche voor haar allergieën en daarmee is het gelukt!
wat je dus kunt doen is een half theelepeltje zout oplossen in ong. 1 liter lauwwarm water, en dat rustig in je neusgat gieten, je hoofd schuinhouden.. dus bijv. je kijkt naar rechts, dan moet je het bovenste neusgat gebruiken dus het rechter, daar rustig wat water in gieten mond open doen dan spoel je het water zo door..
daarmee komt het echt los!

ik had hier ooit een filmpje op youtube over gezien van zo'n beauty vlogger, lijkt me dat dat heel vervelend voelt

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:36

whaha geniaal dit! _/-\o_

misschien peper snuiven dat je gaat niesen? Of je open neusgat dichthouden en dan gewoon zo hard mogelijk uitademen!

Edit: Zie dat iemand me met de peper tip voor was

Anne.

Re: Gebakken uitje in neus; help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-13 18:37

Oeh, hij is een stukje naar beneden!
Willen jullie dat ik een foto maak van de dader als hij het licht heeft gevonden? :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:37

Anne. schreef:
Willen jullie dat ik een foto maak van de dader als hij het licht heeft gevonden? :')

Ieeehk. Zijn we zulke sensatiezoekers? :')

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:38

uhm denk nee dankje

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:38

_O-

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:39

Ik ben ook niet nies gevoelig maar keukenpapiertje in een puntje draaien werkt als een tierelier hoor!

Urielle

Je hoofd schuin houden (dus bijv. rechterwang naar beneden) en dan in het linkerneusgat water gieten. Dan spoelt ie vanzelf mee.
Hoe krijg je het voor elkaar zeg

Nouska

Anne. schreef:
Misschien bewaar ik hem voor als ik straks weer honger heb. Dan ga ik wel met die tandenstoker aan de haal :')

_O- Gat-ver-damme.

Anne. schreef:

Neuh, doe maar niet hoor. :')

:D
Laatst bijgewerkt door Nouska op 22-07-13 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:40

Ik ga stuk. Weer echt iets voor jou :')

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:40

nooit met een pincet gaan friemelen. als het echt niet lukt bijv om de manier van keshia even lang ha post gaan.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:42

hahahahahahhahaaha *ligt plat*
vooral die opmerkingen over tandenstoker uitje prikken en bewaren voor als ik weer honger heb _O- _O- _O- _O- _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:45

Dit had ik laatst ook, maar dan met een doperwt!

Ik verslikte me en toen ik hem ophoestte schoot hij zo mijn neus in. Zat hij dus ergens in mijn hoofd en zeer dat het deed... :') Niks hielp, toen maar gewoon doorgegeten en uiteindelijk schoot hij terug in mijn keel en hoestte ik hem gelukkig wel de juiste richting in _O-
Bij mij zat hij echt midden in mijn neus ergens, had het gevoel dat er echt iets in mijn hoofd zat... maar ging er dus vanzelf weer uit!

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:46

wat je ook kan doen is het tegenovergestelde van snuiten, misschien dat het dan dezelfde weg weer terug neemt naar je keel :P

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-13 18:51

Ik ben nu maar de buitenkant van mijn neus aan het masseren in de hoop dat het stukje verkruimeld.. Wat een onding zeg..!

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 18:57

Anne. schreef:
Ik ben nu maar de buitenkant van mijn neus aan het masseren in de hoop dat het stukje verkruimeld.. Wat een onding zeg..!

:')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:41

Echt hilariteit alom hier

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:46

Je kan met een wattenstaafje diep in je neus gaan en dan nies je gegarandeerd. Ideaal als ik weer eens een koortsneus heb en alles zit zegmaar muurvast... zo heb je niets en zo heb je een hand vol. :))

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 19:47

MarlindeRooz schreef:
Je kan met een wattenstaafje diep in je neus gaan en dan nies je gegarandeerd. Ideaal als ik weer eens een koortsneus heb en alles zit zegmaar muurvast... zo heb je niets en zo heb je een hand vol. :))

Namens de stichting voor beelddenkers, hartelijk dank :')