Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
IMJ schreef:...dat verhaal over "dat het slecht zou zijn voor je nieren" is achterhaald.Goed spoelen met cranberrysap, vitamine C1000(echt alleen tijdelijk gebruiken, te veel vitamine C gedurende geruime tijd is niet goed).
IMJ schreef:Misschien Janneke, bij mij is nog steeds bekend dat teveel aan vitamine C schadelijk is
IMJ schreef:waarom zou je te lang overdoseren?
wat je dan opvangt is niet veel. Maar toch konden ze door de testen duidelijk zien dat het blaasontsteking was. (Ik had nog maar zo'n 8u lang klachten)
Hopelijk kan de HA je morgen wel verder helpen.

Heb een heel tentamen gewoon op de wc geleerd. Ik zat nog niet weer op de bank en ik kon weer lopen. Kon ik net zo goed blijven zitten.
als ik een kussen ofzo tussen mn benen houd en aanklem kan ik de aandrang behoorlijk weerstaan en is het eerder ochtend, kan ik eerder naar de HA. Maar nu maak ik er wel een heel groot drama van ^^
Meid je maakt mijn dag weer goed! 
wemkelover schreef:wat raar dat de assistente zo en zo zegt dat het geen blaasontsteking is, mogen ze dat? Hun mogen toch geen diagnoses stellen of zeggen dat iets niet zo is daar is toch een huisarts voor?

hopen dat de antibiotica snel helpt