Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jessix schreef:_mexx_lady_ schreef:Mentale pijn inderdaad.
Ik bedoelde zelf lichamelijke pijn. (neuropatische pijn) Maar als het psychisch is dan staan de tips die ik heb al in dit topic. Succes met je beslissing.
Marin_ka3 schreef:Zoals ik het zie;
zodra je in een situatie met je zelf terecht komt dat de mentale spiraal slechts neerwaarts wil, is het volgens mij de bedoeling dat je al je eigen 'geestelijke' vermogens en al je krachten in moet zetten om hier weer uit te kunnen komen. Om weer zogezegd mentaal naar boven te kunnen klauteren
Zodra je jezelf volpropt met antidepressiva wordt jouw, raakt jouw 'geest' versluierd / in-actief, wordt op 'snooze' gezet.
Hoe kan je hier dan nog uit komen? Waar moet je dan nog de 'tegenwoordigheid van geest' vandaan halen om nog ergens vandaan een lichtpuntje te kunnen ontdekken aan de horizon?
Hoe?, je/jij... bent.... weg.....
Met antidepressiva zet je jezelf 'buitenspel', 'dream on' , ...ik geloof daar niet in!
Menig HA zal het met me oneens zijn, ....zo zie ik het!
_mexx_lady_ schreef:De enige lichamelijke pijn die ik voel ik druk bij mijn hart en een benauwd gevoel daar.
Jessix schreef:_mexx_lady_ schreef:De enige lichamelijke pijn die ik voel ik druk bij mijn hart en een benauwd gevoel daar.
Dat is een rot gevoel. Ik geloof ook echt dat iets je hart kan breken, al zal het niet letterlijk zijn. Het zware, drukkende gevoel op je borst. Sterkte.