Vroeg opstaan big deal?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 21:50

Gewoon op je vrije dagen ook niet te laat je bed uit, dan blijft 't goed gaan. Ik kan er ook altijd heel slecht uitkomen, als ik thuis bij m'n ouders ben, verslaap ik me ook altijd als ik niet écht iets belangrijks heb (dan slaap ik zo licht omdat ik stress heb me te verslapen :') ), maar nu ik iedere dag 8 uur op stal moet zijn zonder dat iemand me wekt als ik me verslaap en dus personeel buiten sluit (moet openen), gaat m'n wekker iedere dag 7.20 en 7.25 en dan spring ik m'n bed gelijk uit. (woon op stal, dus hoef alleen de trap af. :') ) Op m'n vrije dagen probeer ik er om 8.00 uit te gaan, of maximaal 9.00. Anders blijf ik zoooo moe de hele tijd. Ik ben ook meestal om 22.30 pas weer boven, omdat ik vaak werk tot 22.15, maar ik ga dan meestal nog even op de bank zitten tv kijken, wat drinken etc. Relax momentjes zijn ook belangrijk :)) Denk niet zozeer dat het een groot te kort aan slaap is hoor, want van 22.30 tot 6.30 is toch 8 uur slaap.

Bhodi

Re: Vroeg opstaan big deal?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 09:23

Dankjewel, ik heb inderdaad niet echt een ritme op het moment. Ik probeer voor 12 uur te slapen en ga er rond 9 uur weer uit, maar vaak komt er niet heel veel van terecht. Ik zal de tips nog es doorlezen :D