Ashley5760 schreef:Annemieke80; deze alternatieve is zelf ook huisarts. En heeft een (in het buitenland al erkende) werkwijze. Hij kan per stof zien of je er op reageerd.
ik heb even via je zoekterm het nagezocht, het gaat om bicomtherapie/het bicomapparaat?
helaas is deze methode niet erkend... ook niet in het buitenland, als je uitgaat van wetenschappelijke erkend/medisch erkend tenminste. Als je uitgaat van alternatief erkend dan wel.
De uitvinder is Hans Brügemann en zelf zegt hij op zijn eigen site van zijn eigen centrum:
Citaat:Within complementary medicine, Bicom bioresonance therapy is recognised as an effective tried and tested method. Within conventional medicine, however, Bicom bioresonance has not been subject to scientific research and is, therefore, not yet approved.
Ofwel erkend binnen het alternatieve circuit maar niet door het wetenschappelijk onderlegde circuit.
Verder zal ik er niet (meer) op ingaan lol, anders wordt het een wellus nietus discussie.
Het belangrijkste is dat je goed reageert op het weglaten van bepaalde dingen uit je voeding en daar moet je vooral mee doorgaan, bloedonderzoek om te kijken naar tekorten is wel belangrijk natuurlijk. Alleen zou ik persoonlijk (met mijn coeliakie achtergrond) wel willen weten waarom ik slecht op bepaalde dingen reageer... alleen al omdat je bepaalde dingen door kunt geven aan je kinderen, of familieleden kunt inlichten als ze vage klachten hebben.
.
. (Ze mag dit zelf niet schrijven dus moet wel bij HA langs). Hopelijk doen ze niet zo moeilijk en kan ik maandag meteen laten prikken.
).
)