maar natuurlijk best awkward
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar natuurlijk best awkward
Loetie84 schreef:Boras schreef:Lees dat stuk over baarmoederhalskanker vooral niet!
Hoe maak je iemand bang![]()
![]()
Een keer bloedverlies hoeft helemaal niets te betekenen, zeker niet na sex.
Er kan zo maar een bloedvaatje kapot gaan.
Houdt het te lang aan of gebeurt het regelmatig, dan even naar de huisarts.
En dan nog niet direct het ergste denken. Er kunnen meerdere redenen voor zijn.
Nee je kop in het zand steken is lekker... Ik vond het zeer leerzaam om te lezen en heb het toevallig dus wel naar een vriendin doorgestuurd, die met hetzelfde probleem zit.
Informeren is geen enkel bezwaar tegen hoor! Ik wist dit bv echt niet en ben 'blij' dat ik het nu weet. Natuurlijk hoeft TS nu niet op verdenking van baarmoederhalskanker naar de HA te rennen, maar blijft dit nou maanden aanhouden of heeft ze al andere symptomen, dan kan de stap om wel naar de HA te gaan een stukje makkelijker zijn.
Overigens is mijn ervaring dat artsen met klachten over borsten en baarmoeder geen enkel risico nemen en uiterst serieus zijn. Dus voel je vooral niet bezwaard om wel naar een HA te gaan als het niet ophoud.
lieveli schreef:Nou dan kun je je om alle kanker wel zorgen maken en dat schiet niet op joh!
edit: Smeer je wel goed in met zonnebrand, want huidkanker is wel een serieus topic!
En pas op met tabak en sterke drank. Oh, en je moet niet die glow-in-the-dark-bandjes doorbijten, die zijn ook kankerverwekkend PLUS dat spul wat er in zit is vies.
Boras schreef:Lees dat stuk over baarmoederhalskanker vooral niet!
Hoe maak je iemand bang![]()
![]()
Een keer bloedverlies hoeft helemaal niets te betekenen, zeker niet na sex.
Er kan zo maar een bloedvaatje kapot gaan.
Houdt het te lang aan of gebeurt het regelmatig, dan even naar de huisarts.
En dan nog niet direct het ergste denken. Er kunnen meerdere redenen voor zijn.