Yinnar schreef:Mijn eerste reactie is ook nee. Ik heb onlangs een workshop gehad omtrent psychische klachten en arbeid i.v.m. mijn werk. Het is belangrijk dat je niet thuis gaat zitten kniezen en zo nog verder in een neerwaartse spiraal raakt. Blijf werken al is het gedeeltelijk. In jouw geval is ook mijn advies, ga naar je huisarts en vraag om hulp. En daarmee bedoel ik mentale begeleiding. Stop niet met werken! Werken kan juist een stuk afleiding zijn.
Er zijn mensen van TS afhankelijk en van haar oordeel, als zij labiel is, vind ik het eigenlijk niet verantwoordelijk dat ze "gewoon" aan het werk gaat want dan gaan mensen ervan uit dat ze daar ook toe in staat is. En als ik het zo lees dan vind ik haar eigenlijk daar niet toe in staat. Vraag hulp op je werk - is er een HR afdeling of een vertrouwenspersoon waar je naar toe kunt én ga naar je HA. Het is belangrijk dat mensen om je heen weten hoe je je voelt zodat je er mee aan de slag kunt en dat jijzelf maar ook anderen veilig zijn.
buiten de deur houden! Jij gaat doen, wat jij nu aankan - en verder he-le-maal niets! (Met excuses voor mijn schoolfrikketoon!!)