Rusteloze benen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

har166

Re: Rusteloze benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 22:11

Wat voor functie heeft de zeep dan? Behalve dat je voeten lekker gaan ruiken??

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:36

Ik en mijn vriend hebben hier ook regelmatig last van (mijn vriend wel een stuk vaker als mij). Wat wel redelijk helpt is de onderrug goed los masseren en dan als een struisvogel door de kamer lopen (knieën zo hoog als je kan optrekken terwijl je loopt).
Mijn vriend heeft deze tip vroeger van een fysio gekregen en ik heb het ook een aantal keer geprobeerd en het helpt best redelijk...

Verder helaas ook geen tips, het is in ieder geval godsgruwelijk vervelend als je wil slapen, of lekker op de bank zit. Ben ook wel benieuwd welke functie zeep bij je voeten heeft.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 23:02

Hier ook een rls'er. Periodes dat het niet te doen is. Heb medicijnen, Ropinirol. Probeer ik in de mindere periodes niet of weinig te nemen.
Eigenlijk nog geen goede andere tips gehoord. Alles hier heb ik geprobeerd.
Bezoekje aan de huisarts voor bloedonderzoek misschien?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:30

Waarom zeep werkt weet ik niet, maar Sunlight zeep schijnt het beste te werken.

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:38

Yep, hier nog 1. Bij mij is het erfelijk belast en ik slik sinds een jaar ook de Sifrol tabletten, sindsdien nooit meer last (ook niet van de bijwerkingen). Ik probeer ze niet dagelijks te slikken. Vaak weet ik 's avonds al voordat ik naar bed ga of ik ze nodig heb of niet. Soms slik ik ze niet en word ik s'nachts alsnog wakker, slik dan een tablet en kan vrij snel weer verder slapen.