Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lovelygirly schreef:Gisteren toch alle moed bij elkaar geraapt.
En regelt dat ik vandaag ook vrij ben. ( Ik had anders een dag van 9-20.00.)
Waarschijnlijk krijg ik er nog problemen mee.
vuurneon schreef:Iemand die assertief is durft voor zichzelf op te komen, iets dat veel mensen moeilijk vinden. Vandaar die tip ts, assertiviteitscursus om te leren hoe je grenzen durft te stellen. Want ziek is ziek, maar jij moet het aangeven. Niet vrij nemen, maar ziek melden.
Onbegrip houd je toch, je kan niet de wereld tevreden houden en dat moet je ook niet willen. Zolang jij maar tevreden bent met jezelf![]()
En echt; iedereen is vervangbaar, je bent niet onmisbaar. Als het moet wordt er heus wel iets geregeld.
virutele knuffel van deze kant en als je zin hebt om even lekker te klagen of gewoon voor wat tips.. Je kunt me altijd een berichtje sturen

gezien het feit dat mijn "overspanning" niet werkgerelateerd is vond ik het erg moeilijk om mijn werk ermee te belasten... 

lovelygirly schreef:En zoals jij het nu vertelt. Zo voelt het ook allemaal exact voor mij!
Alleen zit mijn werk me heel erg tegen en zullen er alles aan doen om mij tegen te houden.
Het gaat op het moment echt helemaal niet meer lekker.
Heb 1 gesprek gehad met de maatschappelijke werker, maar nu is die op vakantie dus moet ik nog wachten.
Ik heb geprobeerd werk uit te leggen dat het echt niet goed met me gaat.
Heb samen met maatschappelijke werker rond gebeld op het werk en later heb ik het zelfde geregeld.
Ze wouden me 1 dag in de week extra in de week vrij geven, maar dit gaat allemaal van mijn eigen uren af. Die ik ondertussen allang niet meer heb.
Mij vertelden ze ook dat als ik me nu ziek meld deze ziekmelding niet word goed gekeurd. En dan mag je je ook echt niet meer ziekmelden...
Dus ik moet nu maar gewoon door werken tot ik ''kapot'' ben.
Toen ik vertelde dat ik dit dan maar ging doen, was ik mezelf te dom af.( Maar hun helpen niet?)
en was ik aan het dreigen. Maar ik ken mezelf en mijn lichaam. Ik kan ook niet alles.
Heel veel sterkte DenK4ever . Hopelijk gaat het snel beter met je !
En voor alle anderen ook heel veel sterkte!!
jaime_andrea schreef:een ziekmelding die niet goedgekeurd zou worden...wie zou deze niet goedkeuren?
Ziek is ziek en als ze het niet vertrouwen dan moeten ze een Arboarts inschakelen.
En stoppen met het opnemen van je eigen uren want idd je houd niks meer over..
Sterkte
lovelygirly schreef:Allemaal erg bedankt voor jullie reacties!
Een collega heeft mij vertelt dat ik me nu niet mag en kan
ziekmelden omdat dat gewoon niet goed gekeurd word.
daarom ben ik bang om me ziek te melden.
plus het feit dat ik mezelf toch moet onderhouden
en mijn paarden... en bang ben zonder
geld te zitten...
lovelygirly schreef:Ik zal voor morgen geen vrij meer krijgen...
Daar hebben ze geen personeel meer voor...
Plus dat er nog belangrijke mensen op het werk komen. Deze komen voor mij...
Ik zal dus toch moeten wachten met de huisarts...
Al wil ik daar wel heel graag heen. Want deze wil ik graag achter me hebben staan.
Hij weet gelukkig al een heel deel van het verhaal.