Mijn kraamweek begon met 3 dagen in het ziekenhuis na keizersnede. Daarna nog 7 hele dagen kraamzorg gehad. Elke dag gedoseerd bezoek, dus max 2 bezoeken per dag. En vaak bleven zij ook niet lang want dat trok ik niet na mn keizersnede. Ik had een vreselijke kraamhulp, stond elke ochtend half 8 op de stoep en ging half 5 weer weg. Ook in het weekend wat ik eigenlijk helemaal niet wilde want dan waren ouders er en vriendlief. Maar ik had voor de uren betaald zei de kraamhulp dus moest ik ze gebruiken ook. Het was echt type ADHD, haar mond stond nooit stil en ze was altijd zo druk. En na zo'n operatie is je conditie echt 0.0 en werd alleen maar moeier van haar. Ik wilde haar niet kwetsen dus heb geen andere kraamhulp gevraagd, maar dat ga ik toch zeker doen mocht het weer voorkomen! In januari van de 2e uitgerekend en ik ga bij de instelling wel aangeven dat ik haar absoluut niet meer wil als hulp.
Verder wel bij iedereen aangegeven dat wij na 20 uur van elkaar genieten Dus geen bezoek of telefoon of berichtjes na die tijd. En dat was heerlijk, rust in je huis.
Geniet nog ff van je laatste loodjes en daarna van je kindje! Het komt allemaal wel op zn pootjes terecht maar wel voor je zelf op komen! Luister naar je lichaam.
_Annemiek
Geplaatst: 14-07-13 10:42
wij hebben de geboortekaartjes 2 weken na geboorte verstuurd. In de tussentijd zijn alleen onze ouders geweest,heerlijk even 2 weken rustig aan genieten van je kindje en het ritme krijgen.