ineens veel blauwe plekken !?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Re: ineens veel blauwe plekken !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:39

Ik ben erg gevoelig op sommige plekken, mag misschien geen pijn doen, maar word wel snel blauw...

Ik weet niet hoe het heet, maar bij gym (en veel speeltuinen) heb je zo'n soort stang waar je koprol dingen kan doen, als ik dat 1 keer doe, worden 2 plekken (waar bot van heup(?) zitten) al heel snel blauw... na 1 keer... Ookal doet het geen pijn. (mag daarom bij gym ook overslaan, moeder was boos toen ze het zag xD)

Ook heb ik vaak dat ik ga slapen, geen blauwe plekken, word ik wakker, 2 blauwe plekken... Misschien dat je het tijdens je slaap heb gekregen, net als wat ik vaak heb (ik slaap niet 'rustig' :'))

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:57

SindyKaya schreef:
Djura99 schreef:
Ik heb ook alijd snel blauwe plekken ;) Al vanaf ik klein was kreeg ik ze altijd. De dokter heeft (toen ik nog geen jaar was fzo) aan mijn moeder gevraagd of ze mij mishandeld :') Ze hebben me ook onderzocht voor leukemie, maar niks te vinden. :n Ik heb gewoon een slechte doorbloeding ;)
(Heb ooit over de 30 blauwe plekken gehad na 2 dagen kamp 8)7 Je wil niet weten hoeveel na de andere 3 dagen) Je moet je niet druk maken. Je kan je snachts stoten zonder je het merkt. :j En dat moe zijn ? Dat kan aan vanalles liggen ;)

Maar ik ben vandaag ook 4 x flauwgevallen

Oeis! Dan kan er wss wel iets zijn. Idd bloed laten trekken. Hoop dat het niks ernstig is :(:)

Edisons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:08

Oei, wat vervelend! Hopen dat het niet ernstig is!

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:11

Oei, ook nog flauwvallen erbij..
Goed dat je bloed laat prikken. Hoop dat het niks ernstigs is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:39

Apart... Ik heb op mijn benen steeds blauwe plekken , ze komen snel en ze gaan snel na een paar dagen en terwijl andere plekjes blijven hangen voor weken... Ook ik slaap graag wat meer , maar met dit weer wil het niet dus ben ik gesloopt :P

Hmm kan het flauwvallen niet door het weer komen , in combi met bijvoorbeeld te weinig eten en drinken?