Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb altijd die extra super dingen van O.B.
saskiakefie schreef:oh niet langer dan 8 uur tampon in houden, dus niet vergeten ofzo, dan kun je de zogenaamde tamponziekte krijgen en da;s dodelijk geloof ik
Dit valt in de praktijk heel erg mee hoor, alleen voor de hygiene zal je al vaker moeten wisselen, maar ik heb ook weleens uitgeslapen terwijl ik een tampon in had en nog nooit enge ziektes gehad.
Gelukkig maar dat het mee valt, let er zelf wel altijd goed op XD KimD schreef:Een tampon komt er ALTIJD uit. Ik had het scenario dat het touwtje afbrak, gelukkig ben ik niet zo'n stresskip en heb gewacht tot die helemaal verzadigd was. (dus 'vol' is) Toen ben ik op mijn hurken gaan zitten en een keertje geperst, en voila daar was ie weer!![]()
Normaal doe je hem om de 2 uur wisselen, tenminste ik wegens hygiene maar als zoiets gebeurt maak je geen zorgen, ze komen er vanzelf weer uit.
Ik ben in de jaren dat ik tampons gebruik 1 keer vergeten het touwtje buiten te laten hangen, kon hem er met mijn vingers nog aardig gemakkelijk uithalen 
Nooit wat anders gebruikt dan maandverband.
Mijn vriendin had een paar keer een gewone tampon ingedaan maar hij zat telkens niet goed en omdat we bij het zwembad waren, waren ze natuurlijk ook een keer op 
amado7 schreef:Ik hoorde altijd dat je die dingen niet mocht in doen als je niet ongesteld was? Ik ga het zo eens proberen
Ympi schreef:amado7 schreef:Ik hoorde altijd dat je die dingen niet mocht in doen als je niet ongesteld was? Ik ga het zo eens proberen
Ik zou wachten tot je ongesteld bent hoor! Kwaad kan het niet, maar als hij geen vocht kan opnemen, komt dat er zo moeilijk weer uit, zeker de eerste keer, wat je wel kan doen is na het inbrengen in bad gaan zitten zodat hij zich een beetje kan vullen met water, komt hij er weer makkelijker uit.

Winged schreef:Ympi schreef:
Ik zou wachten tot je ongesteld bent hoor! Kwaad kan het niet, maar als hij geen vocht kan opnemen, komt dat er zo moeilijk weer uit, zeker de eerste keer, wat je wel kan doen is na het inbrengen in bad gaan zitten zodat hij zich een beetje kan vullen met water, komt hij er weer makkelijker uit.
Half droge tampons eruit halen... Dat voelt echt niet fijn
Al vind ik dat met ouder worden en "alles wat daarbij hoort" wel makkelijker worden hoor!
Het is echt niet zo moeilijk als je denkt, als je het jezelf makkelijk wilt maken leg je de eerste keer je been op de wasbak en hurkt een beetje door. Op die manier creëer je ruimte daar beneden en dan floep je hem zo op de plek waar hij hoort.
)! toen ik begon te lopen dacht ik verhip wat schuurt dat raar er zit iets niet goed...
En na ongeveer alle posities gewurmd te hebben en mijn vriend minstens 10x had gevraagd wat ik in hemelsnaam aan het doen was dacht ik oliebol! het plasticje.
Terug naar de wc, die eruit geperst plasticje eraf en weer terug geduwd.
KimD schreef:Als hij lekt zit hij of niet goed of het is niet de goede. Als je maar een beetje ongesteld bent kun je een mini gebruiken als je iets erger vloeit pak je een normaal.Het is echt niet zo moeilijk als je denkt, als je het jezelf makkelijk wilt maken leg je de eerste keer je been op de wasbak en hurkt een beetje door. Op die manier creëer je ruimte daar beneden en dan floep je hem zo op de plek waar hij hoort.
Maak je niet druk joh! Ik heb eens in alle haastigheid een tampon met plastic en al erin geschoven (Jaja af en toe verstrooid)! toen ik begon te lopen dacht ik verhip wat schuurt dat raar er zit iets niet goed...
En na ongeveer alle posities gewurmd te hebben en mijn vriend minstens 10x had gevraagd wat ik in hemelsnaam aan het doen was dacht ik oliebol! het plasticje.
Terug naar de wc, die eruit geperst plasticje eraf en weer terug geduwd.
Merkte dat pas na een uur of zes toen ik ze eruit haalde dat er nog een tweede touwtje kwam