Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sylvia_B schreef:Heb je het laten zien aan een DA? Meer vanwege tetanus spuit enzo. Ik weet niet of je die zou moeten hebben.
Puchje schreef:Jeetje heftig!!!
Ik kan je een tube Gelly van ons opsturen als je wilt, heb je het morgenochtend in huis:
[BEH] Aloë Vera bij rotstraal... Ongelooflijk!
Aloe Vera vermindert littekens, pijn, ontstekingen en herstelt van binnen uit en zes keer zo snel als normaal!
Jurrian1993 schreef:Haha de DA heeft er niet naar gekeken nee:D
moest wel een Tetanus prik hebben, die werkt namelijk maar 10 jaar. Maar die heb ik dus ook gehad nu:)
Vond het ook wel apart dat ze geen foto's maakten, vooral omdat mn jukbeen echt heeeel veel pijn doet als je er op drukt. Mja ik ben geen arts
Heb er nu vasaline op gesmeerd, morgen ben ik weer bij mn moeder thuis daar hebben we veel meer zalfjes. Dus zal daar is gaan zoeken:)
Wat is dat gelly precies?
Kitty1985 schreef:Sylvia_B schreef:Heb je het laten zien aan een DA? Meer vanwege tetanus spuit enzo. Ik weet niet of je die zou moeten hebben.
Ze is 20, dus hoeft geen tetanus.
Als het goed is heeft ze die op haar 9e gehad, en die werkt ongeveer 15 jaar
Bijzonder dat ze geen foto's hebben gemaakt.
Goed in de gaten houden he! Niet te lang door lopen als je het niet vertrouwd!
Winged schreef:Ik zou de korsten laten zitten, als je deze eraf gaat halen is de kans op littekens veel groter bij mijn weten?
Urielle schreef:Winged schreef:Ik zou de korsten laten zitten, als je deze eraf gaat halen is de kans op littekens veel groter bij mijn weten?
Als je eraan gaat krabben ja, want dan maak je het nieuwe weefsel kapot. Daarom moet je het ook zacht doen, er zijn zelfs speciale produkten voor, omdat korstvorming genezing van de wond belemmert en vertraagt.
Mocht niemand voor die tijd me aangevuld hebben dan zal ik vanavond eens aan mijn vriend het exacte wetenschappelijke verhaal erachter vragen. Het is hier iig zelfs op de tv bij een reclame voor een bepaalde wondgel.