Geryon schreef:Als je weet dat je vriend jaloers is laat je een whatsapp gesprek toch niet zo ver komen? Dan geef je duidelijk aan dat je niet gediend bent van al dat versier- en flirtgedoe.
Er is niets mis met een foto van je bikini sturen, of gezellig whatsappen met een ander. Voor de een gaat het nog verder en vind het geen probleem om met anderen te flirten. Anderen hebben weer een geheel open relatie en vinden niets een probleem.
Maar als jij van je vriend weet dat hij snel jaloers is, hoor je dat allemaal niet te doen. Dat moet je dan voor je vriend over hebben. Tenzij je het niet accepteert van je vriend, maar dan zijn jullie gewoon niet geschikt voor elkaar.
Dus, ik kan je ex heel goed begrijpen. Tenzij jij niet wist dat je vriend niet fijn vond wat je hebt gezegd. Maar dat wist je wel degelijk. Aangezien je aangeeft dat hij snel jaloers is en dat je ballen nodig hebt om te vertellen wat er in het gesprek is gezegd, geeft ook wel het een en ander aan. En dat vind ik een vieze streek.
Ik heb ook wel degelijk gezegt dat ik er niet van gediend was.. De jongen in kwestie reageerde normaal en toonde wel begrip. Waar het bij mijn (ex)vriend om ging is dat het achter zijn rug om gebeurde. Daarom kreeg ik dus het hele scheld alfabet naar mn hoofd geslingerd.