Hopelijk helpt het! Kan ik me voorstellen. Niets is vervelender dan onzekerheid. Sterkte ermee!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hopelijk helpt het! SanneeH schreef:Joyciej007 Wat vervelend zeg dat je het al jaren heb.. en dan begin ik al te zeuren na een paar dagen.. Ja ik ben wel bekent met het gele sticker verhaal(heb hierbij meerder kwaaltjes..) Ik zal zo even de appotheek bellen en kijken wat ze nog meer hebben. A.s. maandag heb ik sowieso weer een afspraak bij de huisarts voor een van de andere kwaaltjes en ga dan het er dan meteen weer even over hebben ( als het dan nog niet weg is) Ik heb idd ook even op urticaria gezocht maar wist niet welke naam ik hier beter kon gebruiken.
is der iemand waarbij de levocetirizine geholpen heeft en zo ja na hoeveel dagen moet dit helpen?
p.s. iedereen alvast bedankt voor de reacties.
Citaat:Desloratadine is sinds 2001 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar in tabletten en drank onder de merknamen Aerius, en Dasselta en als het merkloze Desloratadine in tabletten.
en werkte het niet of minder, dan werd de dosering in overleg met mijn HA en dermatoloog aangepast.