Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMarieke schreef:Ik had ook een ideëel licht streepje en zwanger. Achteraf bleek ik pas 3 weken en een paar dagen zwanger te zijn. En met meer dan 4 weken was het streepje ook best licht. Doe dus nog een test in de morgen, dan is het resultaat het betrouwbaarst
poetser schreef:Niet dat ik je bang wil maken, maar ik heb deze test 2 jaar geleden ook enkele keren gedaan. Dat was begin november. 3x negatief, terwijl ik toch zeker was dat ik zwanger was. Daarna een test gaan halen van clear blue, zo eentje waar je op kan zien hoelang je al zwanger bent. Weer negatief. Eind november naar de gyneacoloog omdat ik, ondanks mijn menstruatie, bleef volhouden dat ik zwanger was en jawel, zwanger. 1 oktober gestopt met de pil in de hoop voor de jaarwisseling zwanger te raken, adh van de meting zwanger van 14 oktober en dat met een zware pil.
Wat ik wil zeggen, staar je niet blind op een test, als je echt twijfelt, ga dan gewoon langs de huisarts en laat wat bloed trekken.
Teteltee schreef:Ik heb deze Kruidvat test ook een keer gebruikt en kreeg hetzelfde resultaat, ook buiten de afleestijd, zo'n potloodstreepje dus. Was uiteindelijk niet zwanger dus baalde behoorlijke van het vals positieve resultaat want wij waren juist aan het proberen. Koop volgende keer de Kruidvat 2 voor 5 euro, goedkoper en deze krijgen GEEN vals positief resultaat!
Teteltee schreef:hoe weet je zo zeker dat deze geen vals alarm geeft?, heb hem zojuist gedaan. En positief.Ik heb deze Kruidvat test ook een keer gebruikt en kreeg hetzelfde resultaat, ook buiten de afleestijd, zo'n potloodstreepje dus. Was uiteindelijk niet zwanger dus baalde behoorlijke van het vals positieve resultaat want wij waren juist aan het proberen. Koop volgende keer de Kruidvat 2 voor 5 euro, goedkoper en deze krijgen GEEN vals positief resultaat!