Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gehad, terwijl ik een lange broek droeg en een body
Wie heeft hem eraf gehaald hihi?
Kon het zelf niet goed zien. 
pummer12 schreef:als je door een teek gebeten hebt hoef je je echt geen zorgen te maken, mensen maken er altijd een hele heisa om. gewoon het plekje in de gaten houden en als je veranderingen ziet naar de huisarts gaan
Jette schreef:Als je niets ziet op dit moment komt het wel goed, even in de gaten houden. Maar over het algemeen is het niets ergs. Ik ben denk ik al 50 keer gebeten en heb (gelukkig) niets
Nant schreef:pummer12 schreef:als je door een teek gebeten hebt hoef je je echt geen zorgen te maken, mensen maken er altijd een hele heisa om. gewoon het plekje in de gaten houden en als je veranderingen ziet naar de huisarts gaan
Niemand in je omgeving met Lyme zeker?
@TS: Je hebt bij de apotheek van die tekensetjes waarmee je zelf je uitgehaalde teek kan testen op Lyme, heb het vanmorgen nog zien staan toevallig. Dat is nu misschien niet meer mogelijk maar voor de volgende keer misschien?
Ik zou nu de plek goed in de gaten houden en anders direct naar de Huisarts gaan!
Nant schreef:pummer12 schreef:als je door een teek gebeten hebt hoef je je echt geen zorgen te maken, mensen maken er altijd een hele heisa om. gewoon het plekje in de gaten houden en als je veranderingen ziet naar de huisarts gaan
Niemand in je omgeving met Lyme zeker?
@TS: Je hebt bij de apotheek van die tekensetjes waarmee je zelf je uitgehaalde teek kan testen op Lyme, heb het vanmorgen nog zien staan toevallig. Dat is nu misschien niet meer mogelijk maar voor de volgende keer misschien?
Ik zou nu de plek goed in de gaten houden en anders direct naar de Huisarts gaan!
.Nienke89 schreef:Hij had wel gebeten en zat dus vast in mijn been maar liet zelf weer los...
Ik zie nog geen kring of rode plek ofzo. Zal het idd maar even goed in de gaten houden.
pummer12 schreef:als je door een teek gebeten hebt hoef je je echt geen zorgen te maken, mensen maken er altijd een hele heisa om.
(Ja, volgens mij vinden teken me écht lekker!)