Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BarbaLala schreef:Dan moet je helemaal geen kinderen nemen, want ellende en je ellendig voelen hoort er nou eenmaal bij..

) Maar dat mijn moeder geen kinderen had moeten krijgen vind ik veel te ver gaan. In alle families gaan wel ziektes rond.. En een depressie is zeker te genezen! Ik ben er na therapie icm medicijnen van af, hoewel ik me zeer bewust ben op de kans op terugval.
lifaya schreef:Oh ik was het werkelijkMijn moeder is zelf Psychotherapeut en die herkende het ook gewoon. Maar dit zei ze pas achteraf. Had een behoorlijk vervelende tijd achter de rug, beste vriendin verbrak de vriendschap en ik heb gebroken met een hoop slechte vrienden (in de zin van invloed). Sindsdien ben ik ook 20 kilo aangekomen. Dus ja, ga mij maar zeggen dat ik niet depressief was
wyko schreef:En als je echt depressief bent, dan zit je aan de medicijnen waar je waarschijnlijk nooit meer vanaf komt in je leven. Tenminste dat is bij mij het geval, maar het heeft een iets andere naam en kenmerken.
Mensen geven het bij zichzelf snel de naam depressief, terwijl ze niet eens weten wat het precies in houd. En nee dat is niet even een maand in een dip zitten...
Wel heel vervelend dat je dit moet meemaken en hoop voor jou dat je het "licht" weer zal zien...