Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nikka schreef:Lolacabana schreef:Ik ben een paar maanden geleden ook getest op alle soa's. Huisarts vond het juist slim en raadde aan om dit minimaal één keer per jaar te doen.
Dan vraag ik me toch af hoe de huisarts over je denkt

Nikka schreef:Lolacabana schreef:Ik ben een paar maanden geleden ook getest op alle soa's. Huisarts vond het juist slim en raadde aan om dit minimaal één keer per jaar te doen.
Dan vraag ik me toch af hoe de huisarts over je denkt
, maar omdat ik sex met hem had moest ik ook uit voorzorg medicijnen slikken. Dreamybol schreef:Lieveli, waarom wil je dat de maatschappij opdraait voor een onderzoek nav jouw eigen keuze om onveilige seks te hebben? Dat een onderzoek geld kost, is jammer, maar helaas, lijkt me dat je gezondheid voor gaat en dat je daar best het eigen risico voor medische zorg voor over hebt..
Ontopic: TO, ik vind het erg raar dat je huisarts beslist dat je geen verder onderzoek nodig hebt, ik zou de huisarts opnieuw bellen en nu een afspraak maken. Als de assistente vraagt waarom ben je niet verplicht daar antwoord op te geven en moet ze je alsnog een afspraak geven. Dan kun je zelf de huisarts vertellen dat je erop staat dat dit onderzoek wordt gedaan.
Dreamybol schreef:Jij wil 'gratis' een test bij de GGD doen, terwijl je niet meer onder hun doelgroep valt, hoezo is dat niet de kosten op de maatschappij verhalen dan? Ik vind het jammer dat je er niet op in wilt gaan, want ik vraag het me echt af.
Dreamybol schreef:Mag ook wel via PB hoor, ik ben nooit te oud om te leren. Ik doe geen aannames, reageer alleen op dat jij schrijft dat je de regels van de GGD wilt omzeilen voor een gratis test.
Gaat er nu een discussie ontstaan over wie als eerste en PB gaat sturen? Laat het gewoon lekker meiden!
Even in het thema) verstand hebt van zijn seksuele achtergrond en dus voor de zekerheid graag wil laten testen. 
Liselot schreef:HA weet dat er wisselende sexcontacten zijn geweest; de assistente deed dit af met "ja ach, als die mannn geen man op man contact hebben gehad is er niet zoveel aan de hand"
Alsof zo'n man dat allemaal maar gaat vertellen