bruine afscheiding na seks

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Biancaa

Re: bruine afscheiding na seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 00:54

Wanneer ben je ongesteld geweest? Het kan namelijk zijn dat doordat hij zo groot geschapen is, hij je baarmoedermond raakt en dat er daardoor wat oud bloed mee komt.

Dit kan niet zoveel kwaad, maar is gewoon vervelend. Ik heb dat ook mijn man is namelijk ook groot geschapen (tja wat wil je met bijna 2 meter) en ik dus vrij klein (ik ben maar 1,53) dus dan is het al gauw te groot. Daardoor komt er bij mij ook soms wat bloed mee. Ik voel het ook als hij tegen mijn baarmoedermond zit, dan moet je gewoon even zeggen dat het dan wat rustiger mag, of een ander standje proberen.

Je zit net in je beginfase, dus dat moet niet zo'n probleem zijn lol :P

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 09:18

Had ik laatst ook last van, dacht al dat het iets engs was. Maar valt dus allemaal wel mee blijkbaar :+

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 08:56

Girlsss.. ik.weet dat t niet hier hoort.. maar ik ben de pil vergeten afgelopen avond :( ik heb hem een kwartier geleden als nog maar ingenomen.
Afgelopen dinsdagavond heb ik seks gehad..

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 08:57

Omgggg :( moet ik nou doennnnnk

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 08:59

Niet zo druk maken en je beschrijving eerst eens doorlezen. Meestal kan het geen kwaad.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 09:00

michelle933 schreef:
Ohja ik voelde idd dat tie groot was en later zag ik dat ook. Maar het deed geen pijn.hahaha sorry om dit te moeten delen. #schaamte

Geluksvogel! Hahahaha! :+ :D

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 09:05

Miracle_ schreef:
Niet zo druk maken en je beschrijving eerst eens doorlezen. Meestal kan het geen kwaad.

Nou dat doe ik wel :(

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 09:07

Dan moet je de huisartsenpost bellen voor advies of de morningafterpil als je er zo mee zit.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 09:16

michelle933 schreef:
Omgggg :( moet ik nou doennnnnk

Schrijven met hoofdletters en leestekens, is een goed begin. :j

Verder, je bent veilig als je de pil 36 uur na het innemen van de laatste pil (dus donderdag avond) inneemt. Of 12 uur nadat je de pil eigenlijk in had moeten nemen. (dus gisteravond) Dus stel, je nam donderdag je laatste pil om 22 u, vergat die van vrijdag 22u, dan heb je maximaal tot zaterdag 10 u 's ochtends om alsnog de vergeten pil in te nemen. Vanaf dan moet je 7 dagen lang extra bescherming gebruiken. Wat ik sowieso zou doen als je een nieuwe vriend hebt, je weet maar nooit wat hij allemaal heeft uitgespookt, ik zou dus ook om op een 'schone lei' te beginnen maximaal beveiligd vrijen tot er een volledige SOA test doorgevoerd is. Maargoed zo pak ik het aan, uiteindelijk is het aan jezelf om te beslissen.