Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ellie_F schreef:Ohhh, dat zijn zeker van die Beatrijs Smulders aanhangers. Deze "pijn hoort erbij" en "alles voor een goede hechting" onzin moet je proberen naast je neer te leggen. Hoe moeilijk ook.
. Lijkt mij dat de band met je kleine veel beter wordt als je onbezorgd een flesje kan geven dan dat je iedere keer in de stress zit omdat het weer tijd is om de marteling te doorstaan
.
wil als verloskundige toch even reageren op je bericht. Allereerst ontzettend vervelend hoe het de vorige keer is gelopen met de borstvoeding. Ik begrijp heel goed dat je dat niet nog een keer wil.
Was de melk die vermengd was met bloed nog wel geschikt voor voeding dan?
kon je tenminste nog de last delen hahaha.Rapperijder schreef:Om nog maar eens aan te geven hoe erg het gesteld is: ik krijg nu dus PBs waar in staat dat kinderen asociaal en dom Worden van flesvoeding en dat ik dus vooral moet blijven proberen met de borst. Zucht...
(ik kon niet netjes knippen en kleuren).
.
). Misschien kun je er wat mee. Succes! Urielle schreef:Ik vind het wel zonde, zeg ik eerlijk, en niet alleen voor je kind maar ook voor jou.
Ik geef nu voor de 9e maand bv, eerste 11 maanden en tweede 6 maanden (verplicht moeten stoppen)
En ik ken de ellende ervan zeer goed, incl. bloed, kloven en ontstekingen. Maar als je erdoor bent, is het gewoon wel echt heel intiem en tof om te doen.
elk voordeel heb z'n nadeel en andersom
Urielle schreef:Ik vind het wel zonde, zeg ik eerlijk, en niet alleen voor je kind maar ook voor jou.
Ik geef nu voor de 9e maand bv, eerste 11 maanden en tweede 6 maanden (verplicht moeten stoppen)
En ik ken de ellende ervan zeer goed, incl. bloed, kloven en ontstekingen. Maar als je erdoor bent, is het gewoon wel echt heel intiem en tof om te doen.
Rapperijder schreef:Om nog maar eens aan te geven hoe erg het gesteld is: ik krijg nu dus PBs waar in staat dat kinderen asociaal en dom Worden van flesvoeding en dat ik dus vooral moet blijven proberen met de borst. Zucht...
Rapperijder schreef:Om nog maar eens aan te geven hoe erg het gesteld is: ik krijg nu dus PBs waar in staat dat kinderen asociaal en dom Worden van flesvoeding en dat ik dus vooral moet blijven proberen met de borst. Zucht...
Shadow0 schreef:Rapperijder schreef:Om nog maar eens aan te geven hoe erg het gesteld is: ik krijg nu dus PBs waar in staat dat kinderen asociaal en dom Worden van flesvoeding en dat ik dus vooral moet blijven proberen met de borst. Zucht...