Gescheurde enkelband(en)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marissa161

Re: Gescheurde enkelband(en)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 22:36

Ik ben weer helemaal hersteld. Doet soms nog wel pijn maar doe alles alweer :)

Sterkte iedereen die er mee zit!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:40

Patricia_86 schreef:
Als je er nog op kon lopen en fietsen en dan alweer mag paardrijden lijkt het me niet dat ze zijn afgescheurd. Mijne zijn vorigg jaar juli afgescheurd en ik loop nog mank. Ik kan nog steeds niet paardrijden en nog steeds niet op dat been goed steunen of belasten. 1/2 jaar fysio gehad en pas op de MRI scan zagen ze dat de banden waren afgescheurd. Ik kon er ook direct niet meer op staan. Als jij nog heb gefiets zullen ze wel gekneusd of beetje verrekt zijn. Ik heb 8 weken op krukken in gips gezten en daarna met behulp van Fysio moeten leren lopen weer. Dus ik denk dat het gelukkig voor je meevalt.
Ik moet misschien nog geopereerd worden.

Mijne waren ook gescheurd, dus niet gekneusd of verrekt, maar ik mocht ook vrij snel weer paardrijden. Was overigens niet te doen, zelfs met sporen kon ik geen been geven. Het paardrijden zelf is niet het grootste probleem, maar het aansporen.
Ik had mijn enkel gebroken en gescheurd, maar het stuk wat gescheurd was deed wel het meeste pijn, was ook het dikst. Heb er nog steeds last van, en nog steeds dik. Is denk ik 2 weken voor de kerstvakantie gebeurd.

edit: sorry zie nu pas je laatste post, fijn dat het genezen is!

marissa161

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 11:09

Het is nog wel dik maar volgens mij blijft dat ook nog wel even zo :p

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 12:04

Fijn dat het bij jullie toch weer goed is gekomen.

Ik heb vooral last aan de binnenkant van mijn voet, had eigenlijk de buitenkant erger verwacht.