Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Nou ja, klakkeloos aan iedereen. Zou het mogelijk zijn om van te voren eerst te inventariseren? Misschien wel...
Ik denk dat deze brieven in het belang van ongeboren baby's zijn en blijkbaar is daar behoefte aan.
Relaxed schreef:lieveli schreef:Nou ja, klakkeloos aan iedereen. Zou het mogelijk zijn om van te voren eerst te inventariseren? Misschien wel...
Ik denk dat deze brieven in het belang van ongeboren baby's zijn en blijkbaar is daar behoefte aan.
Ik kreeg die post omdat ik waarschijnlijk in de leeftijdscategorie val, maar dan nog versturen ze het ongevraagd en imo dus klakkeloos. Punt is dat het kwetsend kan zijn voor mensen waarbij het niet lukt.
Relaxed schreef:lieveli schreef:Ja het kan kwetsend zijn maar... Dat zijn heel veel dingen als je ongewenst kinderloos bent. Dat is ook een beetje de maatschappij waar we in leven.
Ja natuurlijk, maar hier gaat het alleen om de post en daarover gaf ik mijn mening
lieveli schreef:Snap ik maar ik vraag me oprecht af of het een reden is om dan die post niet te sturen. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe effectief deze brief is. Misschien heeft ts gelijk en is maar 10% de doelgroep. Dan is het gewoon een stomme actie. We missen eigenlijk de achtergrondinformatie, waarom deze brief is gestuurd en wat de verwachtingen zijn.
Relaxed schreef:lieveli schreef:Snap ik maar ik vraag me oprecht af of het een reden is om dan die post niet te sturen. Wat ik eigenlijk wil weten is hoe effectief deze brief is. Misschien heeft ts gelijk en is maar 10% de doelgroep. Dan is het gewoon een stomme actie. We missen eigenlijk de achtergrondinformatie, waarom deze brief is gestuurd en wat de verwachtingen zijn.
De brief over foliumzuur die ik toen kreeg vind ik persoonlijk vrij zinloos, iedereen die een kinderwens heeft en zich er een beetje in verdiept kan meteen vinden dat ze aan de foliumzuur pillen moeten (of nou ja, dat dat beter is..). Ik denk dat deze brief maar voor weinig mensen, ook al houdt je het binnen de doelgroep, informatief is.

moonfish13 schreef:Ik vind het gemiep om daar moeilijk over te doen.
Het is nooit goed, eigenschap van de mens blijkbaar.
Geen kinderen kunnen krijgen is naar, maar moet daar de hele maatschappij dan maar op aangepast worden?
Zoals eerder gezegd luierreclames, olvarit, noem maar op is er ook allemaal..
Ik ben bezig met een sterilisatie om redenen, maar bij het ontvangen van zo'n brief zou ik hem gewoon de container in mikken klaar.
De medische wereld doet ook raar over sterilisatie dus in principe zou ik daar ook dan boos/verdrietig over moeten zijn bij zo'n brief.
LindyH schreef:Ik vind het ook kwetsend als bewust kinderloze. Lijkt wel of ik niet besta als groep of dat mijn standpunt niet gerespecteerd wordt. Je bent vrouw in die en die leeftijdscategorie, je hebt geen kinderen, DUS je zult ze wel willen en wij gaan zorgen dat je ze krijgt ook!
Het voelt net als dat je als atheïst wordt aangesproken door Jehova's of andere evangelisten. Laat mij alsjeblieft mijn eigen ding doen en behandel mij niet alsof ik er niet over heb nagedacht.
c_alsemgeest schreef:moonfish13 schreef:Ik vind het gemiep om daar moeilijk over te doen.
Het is nooit goed, eigenschap van de mens blijkbaar.
Geen kinderen kunnen krijgen is naar, maar moet daar de hele maatschappij dan maar op aangepast worden?
Zoals eerder gezegd luierreclames, olvarit, noem maar op is er ook allemaal..
Ik ben bezig met een sterilisatie om redenen, maar bij het ontvangen van zo'n brief zou ik hem gewoon de container in mikken klaar.
De medische wereld doet ook raar over sterilisatie dus in principe zou ik daar ook dan boos/verdrietig over moeten zijn bij zo'n brief.
Vergeet niet dat dit om een hele gerichte brief gaat... specifiek op naam.
Dat vindt ik toch wat anders dan een ongeadresseerd foldertje.
Nu wordt het erg specifiek gestuurd.