Ik was blij dat ik dat door de kaakchirurg heb laten doen (snijden) ipv bij de tandarts (trekken). Ingreep zelf voel je niet veel van & het schijnt minder risico te zijn met infecties omdat hij het hecht (en de tandarts niet). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik was blij dat ik dat door de kaakchirurg heb laten doen (snijden) ipv bij de tandarts (trekken). Ingreep zelf voel je niet veel van & het schijnt minder risico te zijn met infecties omdat hij het hecht (en de tandarts niet).
Eleio schreef:ik ben naar de tandarts gegaan en mijn linkseronder verstandkies is ontstoken en moet dus antibiotica nemen tot de ontsteking weg is , dan moet ik naar ziekenhuis voor ze alle 4 te laten verweideren
Bij mij mogen ze er ook alle vier eruit, a.s. dinsdag dus de linkerkant. Na 6 weken mag de andere kant (als de eerste kant genezen is) maar denk dat ik dat maar uitstel tot na de vakantie.

Eleio schreef:Helse pijnen zijn dan hé ?!
Ik zal blij zijn als ze er alle 4 uitmogen , maar mogen ze er alle 4 in één keer uit ?
want TA zei voor ze alle 4 er meteen uit te doen in volledige narcose..
verder moest ik vandaag weer naar de TA , voor gaatje te vullen en wat deed het pijn ; het gaatje was net naast de ontsteking en mocht/kon niet verdoofd worden waardoor ik de pijn toch goed voelde... over 2 weken moet ik weer voor een 2de gaatje
ijssnuiver schreef:Eleio schreef:Helse pijnen zijn dan hé ?!
Ik zal blij zijn als ze er alle 4 uitmogen , maar mogen ze er alle 4 in één keer uit ?
want TA zei voor ze alle 4 er meteen uit te doen in volledige narcose..
verder moest ik vandaag weer naar de TA , voor gaatje te vullen en wat deed het pijn ; het gaatje was net naast de ontsteking en mocht/kon niet verdoofd worden waardoor ik de pijn toch goed voelde... over 2 weken moet ik weer voor een 2de gaatje
Ze doen kant voor kant(dus eerst links geheel en dan later rechts bijvoorbeeld). ivm verdoving, ze kunnen niet je hele mond in 1x verdoven omdat je dan je tong niet meer voelt en dat gevaarlijk schijnt te zijn.