Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SindyKaya schreef:Mn vader zei dat het niet zo'n harde van was dus dat was niet nodig om nasr de hap te gaan
) toen een poging tot slapen gedaan.. die grotendeels mislukte en toen alsnog de volgende dag naar de HAP en hij bleek wel degelijk gebroken.Jaime_ schreef:SindyKaya schreef:Mn vader zei dat het niet zo'n harde van was dus dat was niet nodig om nasr de hap te gaan
Nee ik dacht in eerste instantie ook niet dat het nodig was om naar de HAP te gaan met m'n vinger, want wie breekt er nou z'n vinger door een halstertouw?
Dus ik heb ook nog van alles gedaan, en s'avonds nog ff op de grond gelegen van het lachen van de pijn (ik krijg van helse pijnen de slappe lach) toen een poging tot slapen gedaan.. die grotendeels mislukte en toen alsnog de volgende dag naar de HAP en hij bleek wel degelijk gebroken.
Dus, de oorzaak hoeft niet heel groot te zijn en de val niet heel hard om toch schade aan te kunnen richten. Jij weet zelf wat je voelt dus alleen jij kan oordelen of een bezoekje HAP nodig is ja of nee.
Tigra_ schreef:Dat is erg vervelend dat het zo'n pijn doet. Helaas kunnen we je er niet vanaf helpen anders zouden we je wel instralen. Het is aan jezelf of je de pijn aankan of het gewoon niet meer trekt. Er zijn zoveel dingen die ook echt heel veel pijn kunnen doen zegt niet meteen dat het heel ernstig is. Spierpijn kan ook verrekte zeer doen dat je jezelf gewoon geen houding kan geven. Zo heb ik anderhalf jaar geleden met me vinger tussen een deurtje gezeten die waaide in een klap dicht, jee ik kon wel janken zo zeer dat het deed. Toen ik me pols brak heb ik niet zoveel pijn gehad als toen met dat deurtje, ik kon ook echt niets meer met mezelf, liep maar te ijsberen.