Weet niet waar ik het zoeken moet. PIJN.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:40

TS, het komt nu heel erg over als aandachttrekkerij. Dus, HUP trek je ouders uit bed, even een belletje naar de HAP en gaan met die banaan. En anders niet zeuren. Kan me namelijk niet voorstellen dat als jij werkelijk aan het huilen bent van de pijn dat je ouders zich lekker nog een keertje omdraaien.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:41

Mijn bijrijder is uitgeleden op de trailer en ook niet hard neer gekomen.
Na 10 minuten begon het pijn te doen en werd het blauw.
Mooi op 3 plaatsen gebroken.

Ladybird

TOch zou ik ze maar wakker maken als jij zon pijn hebt...

Apochewinta

laura1987 schreef:
Je ouders wakker maken en naar de huisartsenpost gaan.
Als je echt zoveel pijn hebt begrijpen je ouders het echt wel.

Hier ben ik het helemaal mee eens!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:42

SindyKaya schreef:
Mn vader zei dat het niet zo'n harde van was dus dat was niet nodig om nasr de hap te gaan

Nee ik dacht in eerste instantie ook niet dat het nodig was om naar de HAP te gaan met m'n vinger, want wie breekt er nou z'n vinger door een halstertouw?
Dus ik heb ook nog van alles gedaan, en s'avonds nog ff op de grond gelegen van het lachen van de pijn (ik krijg van helse pijnen de slappe lach }:0 ) toen een poging tot slapen gedaan.. die grotendeels mislukte en toen alsnog de volgende dag naar de HAP en hij bleek wel degelijk gebroken.

Dus, de oorzaak hoeft niet heel groot te zijn en de val niet heel hard om toch schade aan te kunnen richten. Jij weet zelf wat je voelt dus alleen jij kan oordelen of een bezoekje HAP nodig is ja of nee.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:42

Cassidy schreef:
Dan had je wat eerder kunnen roepen dat je pijn hebt.
En je hoeft echt je ouders niet wakker te maken: bel een taxi en ga zelf naar de HAP.

Lijkt me niet erg verstandig op je 13e, als je ouders wakker worden en zien dat ts er niet is... nee toch maar wakker maken denk ik.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:43

Jaime_ schreef:
SindyKaya schreef:
Mn vader zei dat het niet zo'n harde van was dus dat was niet nodig om nasr de hap te gaan

Nee ik dacht in eerste instantie ook niet dat het nodig was om naar de HAP te gaan met m'n vinger, want wie breekt er nou z'n vinger door een halstertouw?
Dus ik heb ook nog van alles gedaan, en s'avonds nog ff op de grond gelegen van het lachen van de pijn (ik krijg van helse pijnen de slappe lach }:0 ) toen een poging tot slapen gedaan.. die grotendeels mislukte en toen alsnog de volgende dag naar de HAP en hij bleek wel degelijk gebroken.

Dus, de oorzaak hoeft niet heel groot te zijn en de val niet heel hard om toch schade aan te kunnen richten. Jij weet zelf wat je voelt dus alleen jij kan oordelen of een bezoekje HAP nodig is ja of nee.

Dat kan ze dus niet anders zat ze nu bij de HAP ipv op bokt

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:44

Nou volgens mij valt 't allemaal wel mee met de pijn, je kan nog gewoon berichtjes op bokt typen en chaggerijnige ouders zijn nog steeds een factor erger dan de pijn. Het zal heus heel pijnlijk zijn, maar voor jou op dit moment dus niet pijnlijk genoeg, misschien ben je wel gewoon een doorzetter. Dus ik zeg: succes vannacht, ik hoop dat de pijn wat afzakt voor je, en je nog wat uurtjes kan slapen.. en als het morgen niet verminderd lijkt dan alsnog even na de HAP. Succes!

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:46

@Jaime: Jij kunt zo de politiek in! haha!

TS: Als je je ouders toch niet wakker wilt maken: sterkte vannacht. Je komt er wel door. Morgen maar kijken hoe het dan is.

Nynke1

Re: Weet niet waar ik het zoeken moet. PIJN.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:53

Met vreselijke pijn kan je anders ook wel op bokt zitten hoor Jaime_. Toen ik m'n rug op drie plekken gebroken had kon ik ook nog de hele dag bokken. Maar goed, toen ik net onder een paard vandaan kwam ging ik niet eerst op bokt vragen of ik een ambu moest laten komen.

Ben benieuwd of TS inmiddels in slaap is gevallen of haar ouders aan het wekken is.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:58

Ik denk dat je ouders het ook niet leuk vinden als je in bed ligt te huilen van de pijn, toch?
Maak ze (of een) wakker en laat hun anders oordelen of je naar de hap moet.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 23:00

Heb me moeder wakker gemaakt. Ik heb nu ijs op me been en vingers.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:00

Wat zei je moeder? Gaan jullie naar de HAP?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:02

Ijs zal niet veel uithalen als er echt iets gebroken is. En de enige manier om daar achter te komen............

Ik had m'n kind al 10 keer mee gesleept naar de HAP.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 23:03

Als de pijn nu af gaat koelen kijken we morgen hoe het gaat. Als de pijn blijft gaan we heen

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:04

TS neem anders ook even een pijnstiller, misschien haalt dat de scherpste pijn er vanaf.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:04

Dat is erg vervelend dat het zo'n pijn doet. Helaas kunnen we je er niet vanaf helpen anders zouden we je wel instralen. Het is aan jezelf of je de pijn aankan of het gewoon niet meer trekt. Er zijn zoveel dingen die ook echt heel veel pijn kunnen doen zegt niet meteen dat het heel ernstig is. Spierpijn kan ook verrekte zeer doen dat je jezelf gewoon geen houding kan geven. Zo heb ik anderhalf jaar geleden met me vinger tussen een deurtje gezeten die waaide in een klap dicht, jee ik kon wel janken zo zeer dat het deed. Toen ik me pols brak heb ik niet zoveel pijn gehad als toen met dat deurtje, ik kon ook echt niets meer met mezelf, liep maar te ijsberen.

Succes ermee in ieder geval.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 02-06-13 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:05

Overigens wel goed dat je je moeder hebt wakker gemaakt hoor! Ik hoop eerlijk gezegd dat de pijn afneemt en dat je zo gewoon lekker kunt slapen en dat het allemaal meevalt.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:07

zelf weten ik had naar huisarts gegaan
en tig mensen zeggen hetzelfde als je zelf het andwoord al weer snap ik niet dat je er een topic over maakt je kon weten wat we gingen zeggen

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 23:10

Tigra_ schreef:
Dat is erg vervelend dat het zo'n pijn doet. Helaas kunnen we je er niet vanaf helpen anders zouden we je wel instralen. Het is aan jezelf of je de pijn aankan of het gewoon niet meer trekt. Er zijn zoveel dingen die ook echt heel veel pijn kunnen doen zegt niet meteen dat het heel ernstig is. Spierpijn kan ook verrekte zeer doen dat je jezelf gewoon geen houding kan geven. Zo heb ik anderhalf jaar geleden met me vinger tussen een deurtje gezeten die waaide in een klap dicht, jee ik kon wel janken zo zeer dat het deed. Toen ik me pols brak heb ik niet zoveel pijn gehad als toen met dat deurtje, ik kon ook echt niets meer met mezelf, liep maar te ijsberen.

Bedankt voor de enige normaalste reactie!
De pijn is al een paar uur het zelfde. Ik heb een pijnstiller genomen en hoopte dat het beter zou worden... Helaas niet dus.. In mijn vingers en beeb heb ik het zelfdr gevoel..

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 23:10

De pijn zakt inmiddels een beetje.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:13

Gelukkig ts!
Hopen dat je zo kunt slapen en anders toch nog maar een keer je moeder wakker maken en het laten controleren

Slaap lekker!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:14

SindyKaya schreef:
De pijn zakt inmiddels een beetje.

Gelukkig! En als jullie het in huis hebben, even 2 paracetamol en een diclofenac innemen ( of anders een diclo en een diazepam, kan je lekker op slapen - wel even maagbeschermertje innemen ).

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 23:16

Ik had vanavond ook al 2paracetamol gehad.. Is dat dan nu ook nog nodig..?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:16

Hangt er van af hoe veel uur het geleden is dat je paracetamol hebt ingenomen.